پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا به دنبال بهانه است!


سرویس خبر شماره: 2015569
آوریل 31, 1403 در 10:57 ق.ظ.
270 امتیاز خبر

0نقطه نظر

قصد ایلکای گوندوگان ستاره بارسلونا از صحبت های تند پس از شکست این تیم، حمله نکردن به رونالد آرائوخو بود.

پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا به دنبال بهانه است!

به گزارش “ورش سه”، شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گوندوگان را عصبانی کرد و او اظهارنظرهایی کرد که به مذاق دیگر بازیکنان این تیم خوش نیامد.

ستاره آلمانی که در نقل و انتقالات سال گذشته از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست، پس از آن بازی مدعی شد که تصمیم آرائوخو برای خطا کردن بازیکن حریف اشتباه بوده و تیم بارسا متشکل از 10 بازیکن ضربه جبران ناپذیری به این تیم وارد کرده است. اگر این فرصت را به دروازه بان تیم می داد تا این توپ را مهار کند، می توانست بهتر باشد.

2011719

انتقادات شدید این بازیکن باعث شد تا دیگر بازیکنان بارسلونا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و افرادی مانند سرهی روبرتو و ژول کنده با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی بر حفظ وحدت درون تیم تاکید کردند.

حالا موندو دپورتیوو گزارش داده که گوندوگان قصد نداشت به طور خاص آرائوخو را هدف قرار دهد و از ایجاد چنین فضایی متاسف و متاسف است. او قصد دارد به زودی با این هم تیمی گفت و گوی خصوصی داشته باشد تا مطمئن شود سوء تفاهم بین آنها وجود ندارد. این بازیکن حتی حاضر است در صورت انجام مصاحبه قبل از بازی با رئال مادرید، علنا ​​این مشکل را توضیح دهد و از آرائوخو عذرخواهی کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی