مهاجم سابق آرسنال می‌گوید ace لیگ قهرمانان اروپا ارتقای 24 ساله لیورپول «آهسته» خواهد بود.

نیکلاس بندتنر یکی از بازیکنان لیورپول را مورد هدف قرار داده است که او را متهم به کند بودن توپ می کند و معتقد است که قرمزها در لیگ برتر ارتقا خواهند یافت.

مهاجم سابق آرسنال در حال صحبت در پادکست استولپ ایند بود که در مورد ابراهیما کوناته ارزیابی کرد و ملی پوش سابق دانمارکی از هموطنش یواخیم اندرسون از کریستال پالاس به عنوان یک مدافع میانی برتر یاد کرد.

این بازیکن 36 ساله در مورد مدافع عقاب ها گفت: اکنون، من دوست دارم (پیشنهاد) را ارائه کنم که او را به جای کوناته در تیم لیورپول قرار دهیم. (Konate) خیلی کند است و نمی داند کجا باید آن را بازی کند. در آنجا، شما می توانید در مورد کاری که او در آنجا انجام می دهد در مقابل این واقعیت که یواخیم می تواند آنجا بازی کند، استدلال کنید.

بیشتر بخوانید: یورگن کلوپ اعتراف کرد که جادوگر لیورپول در نیمه دوم مقابل آتالانتا بنزینش تمام شد.

بیشتر بخوانید: یک لحظه از 120 هزار پوند بازیکن لیورپول دیشب خون استیو مک منمن به جوش آمد.

اندرسن – که تنها یک بار در چهار دیدار خود در آنفیلد با فولام و پالاس شکست خورده است – برای عقاب ها در پیروزی خارج از خانه مقابل لیورپول یکشنبه گذشته فوق العاده بود و 13 پاس فوق العاده برای تیم الیور گلاسنر (سوفاسکور) انجام داد.

جای تعجب نیست که او در سال گذشته با میانگین 5.3 در هر بازی در بین 8 درصد مدافعان میانی برتر پنج لیگ اصلی اروپا قرار گرفته است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

اگرچه مدافع دانمارک کسی است که اگر قرار باشد با قرمزها پیوند بخورد، مطمئناً از او استقبال می‌کنیم، اما با انتقاد بنتنر از استفاده کوناته از توپ کنار نمی‌رویم.

این بازیکن 24 ساله مشترکاً چهارمین درصد موفقیت در بهترین پاس‌ها را در بین هر بازیکنی برای شروع یک بازی لیگ برتر برای لیورپول در این فصل دارد (WhoScored)، در حالی که او با 5.54 پاس در هر 90 دقیقه در میان صدک 91 همتایان پوزیشنی اروپا قرار دارد. (FBref).

در دنیای پس از ویرژیل ون دایک در آنفیلد، ما علیه شراکت احتمالی اندرسن و کوناته در عقب برای LFC بحث نمی‌کنیم، اما نمی‌خواهیم مرد فرانسوی را فقط برای باز کردن راه برای مدافع کاخ از در بیرون بیاندازیم. علیرغم آنچه که بنتنر ممکن است بگوید.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/19/bendtner-andersen-konate-upgrade-liverpool/ منبع: