نصیحتی که جواب داد/ جلوگیری از باخت چند میلیاردی پرسپولیس توسط بیرانوند!



پس از جدایی احمد گوهری به عنوان دروازه بان جایگزین بیرانوند به پرسپولیس، کادرفنی و مدیریت این باشگاه به گزینه های مختلف داخلی و خارجی روی آوردند تا یک دروازه بان خوب را به عنوان دروازه بان جایگزین بیرانوند به خدمت بگیرند. پس از رد گزینه های ملی در پرسپولیس، سران این باشگاه با توصیه ننکا مربی سابق دروازه بانان خود قصد جذب یک دروازه بان برزیلی زیر 23 سال را داشتند. گلری البته کیفیت بالایی نداشت و رزومه خوبی هم نداشت. در عین حال، علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در مصاحبه ای اعلام کرد که باشگاه و کادر فنی به جای صرف هزینه های زیاد برای آوردن گارد خارجی به این دروازه بان های جوان باشگاه پرسپولیس تکیه کنند. . .

بیرانوند آن روز به شدت از رفیعی و اسدی به عنوان دو دروازه بان جوان پرسپولیس دفاع کرد و به کادر فنی تیمش توصیه کرد روی این جوانان سرمایه گذاری کنند. حالا بعد از چند ماه امیررضا رفیعی جوان در غیاب بیرانوند در چند دیدار این فرصت را پیدا کرد تا در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد. عملکرد این دروازه بان جوان بسیار خوب بود و در 4 دیداری که در دروازه تیمش قرار داشت موفق به ثبت کلین شیت شد.

توصیه مهم بیرانوند در ماه های اخیر به نفع پرسپولیس محاسبه شده و میلیاردها تومان از پول این باشگاه نیز نگه داشته شده و هزینه های مربوط به جذب دروازه بان های بی کیفیت خارجی نیز خرج نشده است. در آن زمان خیلی ها به بیرانوند انتقاد می کردند اما حالا مشخص شده که ستاره ملی پوش پرسپولیس درست می گفت و علیرضا این حرف ها را به نفع تیمش می گفت. پرسپولیس و فوتبال ایران امروز دروازه بانی آینده دار مثل رفیعی دارند که البته هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و نیاز به کسب تجربه دارد.

بیشتر بخوانید: عکس حرکت غیراخلاقی اسماعیلی فر پس از گلزنی/ فحش دادن مدافع پرسپولیس به یک خارجی!



سرویس داخلی اخبار فوتبال