پول را زود به لوکادیا بدهید، تمرکز ندارد!/ پرسپولیس باید از سپاهان و فولاد راه حلی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین خاطرنشان می کند: برخی گفته اند پرسپولیس تیمی با مهارت است و شکی در آن نیست اما تیم های دیگر هم تقویت شده اند. همین سپاهان دستیار سابق ژوزه مورینیو را با یک رزومه عالی به اصفهان آورد و خریدهای بسیار خوبی انجام داد. هیچ تیمی در لیگ بیست و دوم حریف آسانی نیست. البته نمی توان کتمان کرد که هواداران پرسپولیس همیشه توقع برد و کسب 3 امتیاز را دارند. این یک انتظار طبیعی و معمول در تیم های بزرگ است. می بینید که هواداران رئال و بارسا همیشه از تیم محبوبشان چنین انتظاراتی دارند و به تساوی راضی نیستند اما به نظر من امتیاز گرفتن از نقش جهان و سپاهان نتیجه قابل قبولی بود.

هافبک پرسپولیس چندی پیش تاکید کرد: به هر حال اگر امروز حقوق لوکادیا را پرداخت نکنیم، پس از شکایت به فیفا باید غرامت و خسارتی مانند آنتونی استوکس یا بودیمیر و بسیاری دیگر را پرداخت کنیم. واقعاً بازیکنان یا مربیان خارجی در نهایت به زور پول قراردادشان را از ما می گیرند، پس بهتر است به موقع پرداخت کنیم تا دچار مشکل نشویم. باز هم تاکید می کنم که باشگاه های پرسپولیس و استقلال برای پرداخت حقوق بازیکنان خارجی خود به دلار و یورو مشکل دارند اما می توانند از باشگاه های دیگر از جمله سپاهان و فولاد اطلاع پیدا کنند و ببینند راه حل چیست.

وی تصریح می کند: من گفتم یک امتیاز از ورزشگاه سپاهان خوب است به شرط اینکه پرسپولیس در آزادی پیروز شود. این تیم دیگر نباید مساوی کند و ببازد و باید مس رفسنجان را شکست دهد. این بازی برای پرسپولیسی هاست که به لطف بهترین تفاضل گل گهر سیرجان مقام اول را از دست دادند، اگر بخواهند آن را پس بگیرند باید مس رفسنجان را در تهران شکست دهند.

این روزها اخباری مبنی بر تاخیر در پرداخت دستمزد یورگن لوکادیا، گلزن این فصل پرسپولیس به گوش می رسد. عباس آقایی، هافبک سابق پرسپولیس در این خصوص می گوید: برکسی پوشیده نیست که باشگاه پرسپولیس نیز مانند اکثر باشگاه های ما با تحریم ها و مشکلات دیگری از جمله مسدود شدن حساب های وی مواجه شده است. پرداخت به یک بازیکن خارجی به دلار یا یورو دشوار است، اما غیرممکن نیست.

وی ادامه می دهد: تجربه نشان داده بازیکنان خارجی روی قراردادهای خود بسیار حساس هستند و معمولا به گونه ای با باشگاه های ایرانی قرارداد می بندند که حتی اگر بعد از دو بازی کشورمان را ترک کنند، کل قراردادشان را می گیرند. یورگن لوکادیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. او ثابت کرده که یک مهاجم 6 امتیازی حرفه ای است، اما به نظر می رسد که در دو هفته گذشته تمرکز نداشته است. احتمالا این مشکل بی ارتباط با پول قرارداد او نیست و بهتر است مسئولان باشگاه حقوق او را پرداخت کنند.

آقایی با اشاره به تساوی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان یادآور می شود: به نظر من تساوی در زمین تیم مدعی سپاهان نمی تواند نتیجه بدی باشد. خیلی مهم است که در زمین سپاهان نبازی. به نظر من پرسپولیسی ها منطقی بازی کردند که توانستند از رقیب مستقیم و مدعی خانگی خود یک امتیاز بگیرند. این نتیجه به خودی خود بد نیست و شاید دلیل اصلی ناراحتی هواداران یا منتقدان کارشناسان شکست مقابل تراکتور تبریز در هفته هفتم باشد. این بازی یک بازی خاص بود و آقای گل محمدی توضیح دادند که تیم تمرکز نداشت.

مردی که تجربه قهرمانی در لیگ هفتم با پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، ضمن تاکید بر اهمیت دیدار هفته نهم این تیم مقابل مس رفسنجان، می گوید: تیم مس رفسنجان یکی از تیم هایی است که بازیکنان بسیار خوبی دارد. این تیم در فصل نقل و انتقالات هم تقویت شده و در فاز هجومی هم خوب کار می کند. مهاجمان این تیم اگرچه گل های زیادی به ثمر نرسانده اند اما شیمبا و منشا دو مهاجم خارجی این تیم در فصول اخیر جزو ستاره های لیگ ما بوده اند. همچنین این تیم خط دفاعی قوی دارد که با حامد لک به راحتی گل نمی خورد. به نظر من کلید این دیدار در هافبک های دو تیم به خصوص پرسپولیس است. پرسپولیس اگر می خواهد در این بازی پیروز شود، هافبک هایش باید در نبرد میانی مقابل هافبک های مس رفسنجان پیروز شوند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال