کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمدیم


سرویس خبر شماره: 2016415
3 اردیبهشت 1403 ساعت 21:51 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سرمربی تیم العین آرژانتین گفت که تیمش برای رویارویی با الهلال و راهیابی به فینال آماده است.

کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمدیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الهلال و العین فردا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. نماینده امارات در اولین دیدار موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد و اولین شکست فصل را به شاگردان ژرژ ژسوس تحمیل کند.

کرسپو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل الهلال گفت: پس از نتیجه خوبی که در بازی رفت کسب کردیم، به ریاض آمدیم تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. افتخار می کنم که به نیمه نهایی رسیدیم و الان اینجا هستیم اما برای صعود به ریاض آمدیم.

او ادامه داد: امیدوارم هواداران فردا نقش اول را داشته باشند و به حضور آنها در ورزشگاه امیدواریم و به آنها احترام می گذاریم. با حریفی روبرو خواهیم شد که مدعی قهرمانی است. می خواهیم در بازی فردا توانایی های خود را نشان دهیم تا بتوانیم با خوشحالی زمین را ترک کنیم.

2013883

کرسپو در پاسخ به این سوال که العین تنها تیمی است که الهلال را شکست داده و راز این پیروزی چیست؟: هیچ رازی در دنیای فوتبال وجود ندارد و باید اعتماد به نفس خود را نشان دهیم و به حریفان احترام بگذاریم و به اهداف خود خواهیم رسید.

او گفت: ما با انرژی زیادی به اینجا رسیدیم و می خواهیم بهترین کار را انجام دهیم. ما با دست خود به اینجا رسیدیم و به دستاوردهای خود افتخار می کنیم و می خواهیم فردا هم همین کار را ادامه دهیم.

سرمربی العین گفت که آیا تیمش فردا بازی دفاعی برگزار خواهد کرد: ما هویت خود را تغییر نخواهیم داد و می خواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم، مهم نیست بازیکنان حریف چه کسانی هستند، بونو یا میتروویچ، ما به روش خودمان بازی خواهیم کرد.

کرسپو سخنان خود را به پایان رساند: پیروزی مقابل الهلال برای من غافلگیرکننده نبود اما همه آن را غافلگیرکننده می دانند زیرا الهلال برای قهرمانی آماده شده بود در حالی که العین آماده رقیب شدن بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی