گواردیولا توضیح داد که چرا پی اس جی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نمی شود

مشکل اصلی پاری سن ژرمن در اروپابه یاد دارم که گواردیولا یک بار در مورد تفاوت رئال مادرید و بارسا و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به من گفت. پپ گفت که رئال و بارسا قبلا چندین بار قهرمان شده بودند و آنها به خوبی می دانستند که چگونه در شرایط سخت برای قهرمانی واکنش صحیح نشان دهند. لیگ قهرمانان اروپا، اما پاری سن ژرمن نقطه ضعف است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اونای امری سرمربی اسپانیایی ونرئال سابقه دو فصل هدایت پی اس جی را دارد. با این حال او در مهمترین ماموریت خود که قهرمانی پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا بود ناکام ماند. در فصل 17-2016، پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی 4-0 از بارسا عقب افتاد اما در بازی برگشت 6-1 شکست خورد و حذف شد. یک سال بعد به رئال مادرید هم باخت و به یک چهارم نهایی نرسید. سرانجام در سال 2018 چیزی با توماس جایگزین شد.

کارلو آنچلوتی، امری و توماس توهل، سه مربی سابق پی اس جی با تیم های خود در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند اما پاریسی ها حذف شده اند. وی در این رابطه به مجله اکیپ گفت:“این نشان می دهد که این سه مربی بسیار خوب هستند و چیزهای خود را می دانند. اگر آنها نتوانستند در لیگ قهرمانان اروپا در پی اس جی قهرمان شوند، دلیل دیگری وجود دارد. زیرا پاری سن ژرمن … ( جمله را تمام نکنید.) امسال بود. یک قدم به عقب برای پاری سن ژرمن، اما من به ناصر الخلیفی (سرمربی پی اس جی) گفتم که آنها بالاخره این جام را خواهند برد و این فقط یک سوال است که زمان مهم است. PSG روند ثابتی در فوتبال فرانسه دارد و آنها یک تیم در حال توسعه هستند. بالاخره یک مربی این طلسم را خواهد شکست.»

آنها به پپ گواردیولا گفتند که چرا پی اس جی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشد و تفاوت آنها با رئال و بارسا چیست.

در بازی برگشت چند سال پیش مقابل بارسا که گل چهارم و بعد گل پنجم را دریافت کردیم، علاوه بر اشتباهات داوری، بازیکنان همدیگر را باختند. امسال در بازی برگشت پاری سن ژرمن مقابل رئال، وقتی کریم بنزما گل های اول و دوم را به ثمر رساند، چهره مارکینیوس و کیمپمبه، دو بازیکنی که به خوبی می شناسم، حکایت از خودباختگی آنها داشت و نمی دانستند چه واکنشی نشان دهند. گل سوم رئال خیلی سریع به ثمر رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

امری ادامه داد:“برنده شدن در لیگ قهرمانان اروپا بسیار دشوار است. امسال بایرن و سیتی بهترین تیم های این مرحله هستند و شکست دادن آنها بسیار دشوار است. گواردیولا بهترین مربی جهان است، اما او برای بسیاری موفق نشد در لیگ قهرمانان اروپا موفق شود. هر فصل یک مربی با تیمش برنده می شود و این بدان معنا نیست که سایر مربیان خوب نیستند.”


سرویس خبر شماره: 1818389 |
17 فروردين 1401 ساعت 16:10 |
1,407 امتیاز خبر|

0نظرات

آنها چیزی هستند:

در این فصل ویارئال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و امشب باید به مصاف بایرن برود اما پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب رئال شد و باز هم از جام حذفی بازماند.