یورگن کلوپ “نگران نیست” از دست دادن مو صلاح – “این کاری است که مهاجمان انجام می دهند” – باشگاه لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پذیرفت که عدم تهدید گل آنها نتوانست فشار کافی را بر آتالانتا وارد کند تا بتواند به نفع خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برگردد.

پنالتی دقیقه هفتم محمد صلاح امیدها را برای بازگشت به سبک بارسلونا در سال 2019 افزایش داد، اما ملی پوش مصری یک ضربه نسبتاً ساده را از دست داد تا در پایان نیمه اول بازی را 2-0 کند و آنها پس از استراحت به شدت محو شدند و از رقابت ها خارج شدند. 3-1 در مجموع

این بدان معناست که برای سومین بار در قرن بیست و یکم، انگلیس هیچ تیمی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا/جام یوفا ندارد.

کلوپ پس از اینکه شکست 3-0 در بازی اول تعیین کننده بود، گفت: “ما امشب بازی را نباختیم، آن را در خانه باختیم.”

تبریک گفتن به آتالانتا بسیار آسان است، زیرا آنها شایسته این بودند که این بازی را پشت سر بگذارند. هنگامی که شما یک تساوی 3-1 در برابر ما به خصوص به این روش بردید، کاملاً شایسته آن هستید.

اما من بازی ما را دوست داشتم، به خصوص شروع. من تعهد، میل و قدرتی را که در این بازی توسعه دادیم دوست داشتم، اما واضح بود که هر از گاهی بهتر گل می‌زنیم، در غیر این صورت می‌توانست در 90 دقیقه دشوار باشد.

گل دوم می توانست کمی کمک کند. ما باید کمی بیشتر از نیمه اول خلق کنیم زیرا واضح است که برای کمک به بی ثبات کردن حریف به نتیجه نیاز دارید.

“اگر گل دوم داشته باشید، گل مشکلی است زیرا گل بعدی وقت اضافه است، اما ما به آن نقطه نرسیدیم و هرگز نخواهیم فهمید که چگونه به نظر می رسید.”

ناامید شدیم که از آن عبور نکردیم اما ناامید یا عصبانی نبودیم. اگر لیاقتش را ندارید، همه چیز خوب است.»

برگامو، ایتالیا - پنجشنبه، 18 آوریل 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول در حالی که در جریان بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا در مرحله دوم لیگ اروپا بین BC Atalanta و Liverpool FC در استادیوم Atleti Azzurri d'I تعویض می شود، از کنار سرمربی یورگن کلوپ عبور می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

صلاح پس از بازگشت تقریباً دو ماهه به دلیل مشکل همسترینگ، از بهترین وضعیت بالینی خود کم به نظر می رسد.

با وجود اینکه او از زمان بازگشتش در 11 بازی 6 گل زده است.

“من به ویژه نگران نیستم. این کاری است که مهاجمان انجام می دهند. این طور است. ما باید از آن عبور کنیم، او باید از آن عبور کند.

او یکی از با تجربه ترین بازیکنان تیم است. این تقریباً تمام است.

به این معنا نیست که مو قبلاً در زندگی اش موقعیت ها را از دست نداده بود، این بخشی از بازی است. پنالتی فوق العاده قانع کننده بود، یک پنالتی فوق العاده بعد از آن فرصت بعدی بدشانس بود، اما این اولین بار نیست که چنین موقعیت هایی را از دست می دهد.

من داستان بزرگی از آن نمی سازم. من زیاد نگران نیستم.»

https://www.thisisanfield.com/2024/04/jurgen-klopp-not-concerned-by-mo-salah-misses-thats-what-strikers-do/ منبع: