تنهاچ عصبانی بود: نظرات شما شرم آور بود، نه بازی ما


سرویس خبر شماره: 2016582
4 مه 1403 در 3:10 ب.ظ.
3.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

دو فینال در دو سال عالی است

اریک تن هاچ با نظر روزنامه نگار و منتقدانی که سبک بازی یونایتد مقابل کاونتری را زیر سوال بردند و از یک سوال عصبانی شدند، مخالف است.

تنهاچ عصبانی بود: نظرات شما شرم آور بود، نه بازی ما

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد پس از 32 بازی با 50 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد و باید برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش کند. شیاطین سرخ پس از صعود دشوار به فینال جام حذفی (در ضربات پنالتی مقابل کاونتری)، خود را برای دیدار فردا مقابل قعرنشین چمپیونشیپ، شفیلد یونایتد آماده می کنند.

2013519

تن هاچ وقتی روزنامه نگاری از او پرسید که آیا از دست دادن برتری سه گل مقابل کاونتری باعث شرمساری یونایتد شده است، گفت: “نه. قطعا نه. شما به اندازه کافی انتقاد کرده اید و یک سوال، آیا بازی ما شرم آور بود؟ نه، واکنش شما شرم آور بود. در فوتبال ما نظرات متفاوتی داریم. فوتبال در سطح حرفه ای به معنای نتیجه گرفتن است و ما به فینال رسیدیم. ما شایسته بودیم که نه تنها در آن دیدار، بلکه در سایر دیدارها نیز ما کنترل را در 20 دقیقه از دست دادیم و در گل دوم و سوم بدشانس بودیم فینال، که یک دستاورد بزرگ است، “مدیر، چهار فینال جام حذفی در چهار سال. نظرات شما شرم آور است.”

تن هاخ در مورد وضعیت مصدومیت یونایتد گفت: “الخاندرو گارناچو مشکلی داشت و به همین دلیل او را در طول مسابقه بیرون آوردیم، اما فکر می کنم او خوب است و برای فردا در دسترس است. اسکات مک تومینای باید امروز ارزیابی شود و در دسترس بودن او نامشخص است. ما نمی دانیم که مارکوس راشفورد این کار را انجام خواهد داد یا خیر. برای بازی فردا آنجا باشد و برونو هم با دستش مشکل دارد، اما فکر می کنم او فردا بازی خواهد کرد.”

امیدوارم سهمیه بگیرم: “بله، اما ما باید در هر بازی پیروز شویم. این چیزی است که یونایتد باید نشان دهد و این رویکرد ما است. بازی به بازی پیش می رویم و باید یک سهمیه بگیریم.” و در جام حذفی.”

پس از صعود یونایتد، آنتونی یک حرکت تمسخر آمیز به بازیکنان کاونتری انجام داد که انتقادات گسترده ای را برانگیخت. ده هاچ در این باره گفت: آیا واکنش مثبت هری مگوایر را دیده اید؟ آنتونی تحریک شد و به همین دلیل واکنش نشان داد. شما حرکت بازیکنان کاونتری را ندیدید، فقط واکنش آنتونی را دیدید. اما به هر حال او نباید این کار را می کرد. باید به کاونتری به خاطر بازی خوب تبریک گفت.”

تن هاچ گفت بازیکنان یونایتد به اندازه کافی تمرکز نداشتند: “بله، می دانم. بنابراین، اول از همه، مهمترین کاری که می توانیم انجام دهیم تا خود را در موقعیت برنده قرار دهیم، تشکیل یک ساختار تیمی خوب است. ما در بسیاری از موارد عدم تمرکز را مشاهده کرده ایم، به عنوان مثال گل اول کاونتری. و بعضی چیزها به روحیات و شرایط بدنی تیم مربوط می شود، مخصوصاً در دفاع، باید با این شرایط کنار بیاییم. اگر من یک تیم کامل بدون مصدومیت داشته باشم، وضعیت ما بهتر می شود و می توانیم پیشرفت کنیم، به خصوص در بازی با یک تیم کامل.

مجله اخبار فوتبال خارجی