توصیه های جالب حجت کریمی; پست مدیران فعلی با اسنپ پست/ مدیر باشگاه چه زمانی 60 میلیون حقوق گرفت؟



سید حجت کریمی – مدیرعامل و عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال – در گفتگو با خبروشی، درباره واگذاری باشگاه استقلال به پتروشیمی خلیج فارس گفت: از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم و امیدوارم از این به بعد باشگاه استقلال مورد حمایت مردم قرار می گیرد و هواداران میلیونی اش باید کمترین دغدغه مالی را داشته باشند و کاملا حرفه ای در رقابت های این فصل و فصل آینده حضور خواهند داشت.

مدیران فعلی را به سازندگانشان برگردانید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال به آنها توصیه می کنم برای تغییر هیئت مدیره مستقر وقت را تلف نکنند و این همه نفر را در یک چشم به هم زدن نزد آقای قربان زاده بفرستند و در آنجا قرار دهند. چون نتایج این چند ماه آنها نشان می دهد که اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می کرد، بنابراین آنها او را بیرون کردند

یکی از اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: متأسفانه فردی در هیئت مدیره کار می کرد که هیچ کس هیچ کاری انجام نمی داد و به همان دلیلی که او کار می کرد از سمت خود برکنار شد. اسمش را هم می گویم، اسمش علیرضا خانی بود که انصافاً در مدتی که من در باشگاه بودم فردی حلال و حرام بود و مسائل کوچک و اعداد و ارقام ورودی و خروج از باشگاه را زیر ذره بین رد می کرد. اما در نهایت تحمل نکردند.

او حالا از اخراج نکونام حمایت می کند!

کریمی ادامه داد: به کسانی که الان می خواهند استقلال را هدایت کنند پیشنهاد می کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از نشستن در هیئت مدیره گرفتن بلیت مسابقه و پیراهن تیم نیست. جالب اینکه یکی از این افراد تا دیروز نامه برکناری جواد نکونام را امضا می کرد و حالا طرفدار او شده و می گوید سه سال دیگر قرارداد دارد.

مدیرعامل استقلال چه زمانی 60 میلیون دستمزد گرفت؟

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال همچنین در پاسخ به سوال مطرح شده مبنی بر انتشار فیش های یکی از مدیران سابق این باشگاه، خاطرنشان کرد: تا پیش از این هیات مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی کرد و همینطور است. همچنین در نوع خود جالب است که اکنون اعضای هیئت مدیره 60 در ماه دریافت می کنند. میلیون ها تومان دریافت می کنند. نکته بسیار جالب این است که برخی از این افراد حتی یک بار در جلسات هیئت مدیره شرکت نکردند.

امیدوارم استقلال قربانی خرابکاری مردان نشود

کریمی در نهایت گفت: استقلال روزهای حساس و مهمی را پیش رو دارد، تیمی که با همه مشکلات توانسته رضایت هوادارانش را جلب کند. حیف که در پایان این راه پرتلاطم، او نمی تواند قلب میلیون ها نفر را تسخیر کند. هواداران به دلیل زیاده خواهی چند نفر یا ناکامی گروهی دیگر او را خوشحال می کند و جامی دیگر به کلکسیون جام ها اضافه می کند.

بیشتر بخوانید: تظاهرات 3 بازیکن استقلال در رختکن/ فحش می دادیم، بچه ها چیزی نمی گفتند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال