دلیل غیبت بازیکنان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی

وی درباره علت عدم حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس در مینی کمپ تیم ملی توضیح داد: بازیکنان استقلال و پرسپولیس را به دلیل حضور در فینال جام حذفی ترکیه در اختیار باشگاه ها قرار دادیم زیرا بعد از یک فصل طولانی به سه یا چند نفر نیاز دارند. چهار روز ریکاوری روانی مناسب است و پس از آن در لیست بعدی قرار می گیرند.

قلانوی خاطرنشان کرد: برنامه و حمایت بسیار خوبی برای تیم ملی انجام داده ایم و از طرفی هماهنگی خوبی با تیم داشته ایم به امید اینکه شاهد حضور بازیکنان در چنین اردوها و مینی کمپی باشیم. لیست نهایی



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1941599
12 ژوئن 1402 ساعت 19:40
16.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

قلعه نویی: بازیکنان مینی کمپ شانس دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی درباره نحوه دعوت بازیکنان به مینی کمپ تیم ملی گفت: در انتخاب لیست تیم ملی کار جدیدی انجام دادیم. لیگ های مختلف مانند قطر، امارات و اروپا در مقاطع مختلف به پایان رسیده اند و ما اقدام جدیدی انجام داده ایم که بازیکنان و لژیونرهای ملی پس از اتمام مسابقات باشگاهی به اردو می آیند و زیر نظر مربیان تیم ملی کار خود را آغاز می کنند تا برای مسابقات کافا آماده شوند. .

سرمربی تیم ملی ایران درباره شانس بازیکنان دعوت شده به مینی کمپ در لیست نهایی گفت: بازیکنان تازه دعوت شده را به دقت بررسی می کنیم تا در صورت احراز شرایط، آنها را در لیست قرار دهیم فینال KAF.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: بازیکنان فینالیست جام حذفی به ریکاوری و استراحت بیشتری نیاز دارند.

دلیل غیبت بازیکنان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی