شریف 0-2 یونایتد; اولین پیروزی اروپایی برای تنهاخ

اما در 30 دقیقه پایانی تب یونایتد فروکش کرد و آن بازی با برتری 2-0 شیاطین سرخ به پایان رسید تا آنها اولین پیروزی خود را در گروه E کسب کنند و سه امتیاز کمتر از سوسیداد که با 6 امتیاز در رده دوم قرار دارد، دارند. در یک گروه بودن



مجله اخبار فوتبال خارجی

یونایتد در دقیقه 17 در بازی ای که کریستیانو رونالدو از ابتدا برای شیاطین سرخ حضور داشت گلزنی کرد. جیدون سانچو پاس کریستین اریکسن را در ورودی محوطه جریمه دریافت کرد و با پای چپ دروازه شریف را باز کرد.

نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود یونایتد به پایان رسید و هر دو تیم به رختکن رفتند. حملات یونایتد در نیمه دوم ادامه یافت و برونو فرناندز و رونالدو در دقایق ابتدایی دو موقعیت گلزنی را از دست دادند.

به گزارش “ورش سه”، منچستریونایتد که هفته اول لیگ اروپا را با شکست مقابل سوسیداد آغاز کرده بود، امشب در خانه شریف مولداوی به مصاف این تیم رفت تا دومین بازی خود در لیگ اروپا را انجام دهد.

منچستریونایتد در هفته دوم لیگ اروپا موفق شد در دیداری خارج از خانه شریف مولداوی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

شریف 0-2 یونایتد;  اولین پیروزی اروپایی برای تنهاخ


سرویس خبر شماره: 1843919
24 سپتامبر 1401 @ 11:37 ب.ظ
2.2 هزار |

هفتنقطه نظر

در دقیقه 33 رونالدو یک پاس خوب از آنتونی دریافت کرد اما ضربه او به درون دروازه راه نیافت. پنج دقیقه بعد نوبت مهاجم یونایتد بود که از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. بعد از اینکه دیگو دالوت در محوطه جریمه سرنگون شد، داور یک نقطه پنالتی به کریستیانو نشان داد تا اولین گل خود در تاریخ لیگ اروپا را به ثمر برساند.