فرعباسی: من کلین شیت را حساب نمی کنم و اشکالی ندارد!

وی درباره بازی هفته گذشته مقابل سپاهان و عملکردش گفت: من در این بازی انگیزه زیادی داشتم و خوشحالم که عملکردم مورد توجه قرار گرفت. اما از طرفی خیلی ناراحتم که با وجود شایستگی نتوانستیم از حریف امتیاز بگیریم یا آنها را شکست دهیم. تیم سپاهان هم تیم خوب و قابل احترامی است و برایشان احترام زیادی قائل هستم و برایشان در بازی های بعدی آرزوی موفقیت دارم.

دروازه بان ذوب آهن می گوید این تیم به دنبال صعود به جدول است.

فرعباسی: من کلین شیت را حساب نمی کنم و اشکالی ندارد!

وی در خصوص پیشنهاد تیم ملی برای ارائه برنامه به سرمربی آن تیم گفت: تعجب نکردم و طبیعی است که یک سرمربی بعد از 15 سال کار در لیگ برتر چنین پیشنهادی دریافت کند. این به دلیل کیفیت کار آنهاست و خوشحالم که مورد توجه قرار گرفت. برای ما هم افتخار است که در تیمی کار کنیم که سرمربی آن چنین پیشنهادی داشته باشد. نمی توانم بگویم آنها باید چه تصمیمی می گرفتند و خودشان آن چیزی را که صلاح دیدند انتخاب کردند.

دروازه بان ذوب آهن گفت: آقای تارتار همیشه به من خیلی لطف دارد و از حضور در تیم او خوشحالم. امیدوارم بتوانم محبت و محبت او را جبران کنم و امانت او را جبران کنم. فکر می کنم آقای تارتار و سایر مربیان برای تیم زحمت کشیدند و فصل گذشته دیدید که تیم را در موقعیت بسیار خوبی قرار دادند. از هواداران ذوب آهن هم می خواهم که اسیر جوسازی نباشند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند. به عنوان فردی که در آموزش ها شرکت می کنم، می توانم بگویم که کارکنان چقدر زحمت می کشند و چقدر دانش دارند و آن را به ما منتقل می کنند. از آقای اینانلو هم تشکر می کنم که برای من زحمت می کشد و یکی از مربیان ایشان است که فوتبال ایران را می شناسد و خیلی خوشحالم که با ایشان تمرین می کنم.

حبیب فرعباسی که در نیم فصل شایعاتی مبنی بر جدایی از ذوب آهن شنیده می شد، در این خصوص گفت: نیم فصل تمام شد و من روی ریخته گری تمرکز کردم. خوشحالم که در تیم هستم و شاگرد آقای تارتار هستم و باعث افتخار من است که در تیمی بازی کنم که متعلق به کارخانه ای است که کارگران آن جزو پرتلاش ترین ها هستند. این ما را بسیار مسئولیت پذیرتر می کند. امیدوارم بتوانم به حمایت و تشویق آنها پاسخ دهم و عملکرد خوبی داشته باشم. برای هر بازیکن پیشنهادی وجود دارد و این موضوع بین بازیکن و باشگاه است و چیز خاصی وجود ندارد که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.

وی درباره رده بندی احتمالی ذوب آهن توضیح داد: به نظر من اگر بدشانس نبودیم تا الان در صدر جدول بودیم اما هنوز تمام نشده است. ما پتانسیل بسیار خوبی در کادرفنی و بازیکنان داریم و مطمئناً سعی می کنیم در تمام مسابقات پیروز شویم تا جایگاه خود را ارتقا دهیم. هواداران باید مطمئن باشند که ما می خواهیم مانند آنها در هر بازی پیروز شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او در مورد برگه سفیدش گفت: خدا را شکر بردیم و خوشحالم که کلین شیت من منجر به پیروزی تیم شد. من همیشه سعی کرده‌ام به تیم خدمت کنم و ترجیح می‌دهم گل بزنم و برنده شوم تا اینکه کلین شیت کنم و یک امتیاز کسب کنم. به هر حال شاید رکورد انفرادی مهم باشد اما من زیاد به این مسائل توجه نمی کنم و سعی می کنم در هر بازی بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

فر عباسی درباره فشارهای چند هفته اخیر توضیح داد: ما واقعا بدشانس بودیم. به سپاهان و ملوان گل زدیم و پیش افتادیم اما پیروزی ما در یک ضربه از دست رفت. جلوی تراکتور نمایش خوبی داشتیم اما یکدفعه همه چیز از دست رفت. فکر می کنم مشکل تیم ما فنی نبود و بدشانس بودیم و خدا را شکر بالاخره از شر بدشانسی خلاص شدیم.

1753211


سرویس خبر شماره: 1873250
Mar 10, 1401 @ 1:53 PM
734

0نقطه نظر

دوست دارم تیم برنده شود حتی اگر گل بزنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حبیب فرعباسی، دروازه بان شماره یک تیم ذوب آهن که این هفته مقابل مس کرمان دروازه تیمش را بست، در گفتگو با خبرنگار ما درباره این بازی گفت: بازی سختی بود و نیاز داشتیم. به هر حال برنده شدن.” . این بازی برای ما شش امتیازی بود و باید حریف را شکست می دادیم. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و فکر می‌کنم راحت‌تر می‌توانستیم گل بزنیم، اما پیروزی مهم بود و موفق شدیم این کار را انجام دهیم.