قرارداد کفش کیتلین کلارک با نایک ممکن است بیش از 20 میلیون دلار باشد

یکشنبه گذشته، کیتلین کلارک اولین بار توسط تب ایندیانا در درفت WNBA 2024 انتخاب شد. او یک فصل خیره کننده بزرگسالان را در آیووا به پایان رساند و قرار است فصل بعدی حرفه خود را انجام دهد. کلارک فصل آینده در WNBA بازی خواهد کرد. طرفداران متعصب اعلام کردند که دسته اولیه پیراهن‌های Fever او فروخته شده است.

این بازیکن 22 ساله چند سالی است که یک سوپراستار است. او به خوبی می تواند چهره WNBA در فصل آینده باشد. در حالی که قراردادهای WNBA به چیزی نزدیک به آنچه بازیکنان NBA می پردازند پرداخت نمی کند، کلارک نگران این موضوع نخواهد بود. او در حال حاضر یک قرارداد تأیید سودآور با نایک امضا کرده است. چه چیز دیگری شما انتظار دارید؟ نایک همیشه راهی برای جذب ورزشکاران برتر پیدا می کند. از نظر شمس چارانیا، عضو لیگ، قرارداد کلارک با نایک ممکن است بالای 20 میلیون دلار باشد.

کیتلین کلارک از قرارداد تأیید خود با نایک چقدر پول خواهد داشت؟

در فصل گذشته، کیتلین کلارک از دنیای بسکتبال کالج زنان فراتر رفت. کلارک در سال 2023 برای آیووا بسیار باشکوه بود. او برای دومین فصل متوالی به اتفاق آرا به عنوان بهترین بازیکن ملی سال انتخاب شد. علاوه بر این، او رکورد گلزنی تمام دوران در بسکتبال کالج مردان و زنان را شکست. اکنون، این بازیکن چهار بار آمریکایی قرار است چهره WNBA و تب ایندیانا باشد.

کیتلین کلارک به عنوان انتخاب شماره 1 درفت WNBA 2024، در چهار سال اول خود 338056 دلار درآمد کسب کرده است. این فقط ۷۶۵۳۵ دلار به عنوان یک تازه کار است. خوشبختانه، کلارک یک قرارداد حمایتی غنی با نایک دارد که قرارداد WNBA او را جبران می کند. منابع گزارش داده اند که او در آستانه یک قرارداد هشت رقمی و یک کفش امضا با نایک است. آندر آرمور و آدیداس به کالرک وارد میدان شدند اما نایک توانست او را به دست آورد. استف کری تحت نظر ورزشکار امضا شده آرمور، حتی برای مذاکره با کلارک نشست. قرارداد قبلی او با نایک پس از فصل دانشگاهی 2023 به پایان رسید.

همراه با نایک، کلارک در حال حاضر با Panini، Gatorade و State Farm قراردادهای تاییدیه دارد. هیاهوی پشت سر کیتلین کلارک بسیار زیاد است. و دلیل خوبی دارد. او چندین سال چهره بسکتبال زنان کالج بوده است و کلارک آماده است تا بر WNBA تسلط یابد. از زمانی که او رکورد گلزنی را شکست، بازیکنان قبلی WNBA از کلارک انتقاد کردند و سعی کردند دستاوردهای او را کاهش دهند. وقتی سوپراستاری مانند کیتلین کلارک این همه مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد، این اتفاق می افتد. با این حال، دلیل خوبی دارد. پیش نویس WNBA 2024 رکورد رکورد (2.4) میلیون بیننده را داشت. بسیاری از آنها برای دیدن کلارک هماهنگ می شدند. شکی نیست که این بازیکن 22 ساله آینده درخشانی در پیش دارد و یک حرفه تاریخی در WNBA خواهد داشت.



https://sportslens.com/news/caitlin-clarks-endorsement-deal-with-nike-could-be-above-20-million-according-to-league-insiders/ منبع: