منچستریونایتد آماده است تا جیدون سانچو و میسون گرینوود را به صورت قرضی دیگر تحریم کند – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


با حضور مالکان جدید INEOS، منچستریونایتد خود را برای یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی مهم آماده می کند زیرا سر جیم رتکلیف قصد دارد باشگاه را به بالای هرم فوتبال انگلیس بازگرداند.

اما پس از سال‌ها اشتباه در بازار نقل و انتقالات، یونایتد با نگرانی‌های FFP مواجه است و اولین چیزی که غول‌های پتروشیمی بریتانیا باید روی آن تمرکز کنند، فروش بازیکنان و افزایش سرمایه است.

دقیقاً به همین دلیل است که سر جیم در حال برنامه ریزی برای حذف تابستانی است و حتی بازیکنانی که در حال حاضر به صورت قرضی در بازی هستند نیز از این برنامه ریزی در امان نیستند.

انتظار می رود جیدون سانچو و میسون گرین وود هر دو با بوروسیا دورتموند که علاقه مند به حفظ فارغ التحصیل سابق آکادمی منچسترسیتی است فروخته شوند در حالی که بسیاری از نخبگان اروپا خواهان فارغ التحصیلی آکادمی یونایتد هستند.

وام دیگری برای سانچو، گرین وود

اما همانطور که توسط شخص مردم، غول های بوندسلیگا در موقعیت مالی برای پرداخت شانس مهاجمی که یونایتد با 73 میلیون پوند به باشگاه آورده است، نیستند.

آنها به توافقی با قیمت پایین چشم دوخته اند و روی بازیکنی که شیاطین سرخ را تحت فشار قرار دهند تا او را رها کنند، فکر می کنند زیرا تا زمانی که اریک ده هاگ سرمربی باشد آینده ای در منچستر نخواهد داشت.

طبق گفته HITC Football، INEOS آماده است تا یک وام یک ساله دیگر را به منظور استخراج بهترین قیمت ممکن از فروش، تحریم کند.

HITC قبلاً فاش کرده بود که یونایتد قبلاً با دورتموند مذاکراتی داشته است زیرا به آنها اطلاع داده شده است که خواهان فروش دائمی هستند – اما طرف آلمانی به صراحت اعلام کرد که مایل است یک سال دیگر قرضی و سپس یک سال پس از آن معامله کند.

HITC درک می کند که سانچو از زندگی در دورتموند بسیار راضی است و جاه طلبی کمی برای بازگشت به یونایتد نشان داده است – حتی اگر رقیب اصلی او تن هاگ می تواند از شیاطین سرخ جدا شود.

مانند گرین‌وود، منابع به HITC تایید کرده‌اند که یونایتد می‌خواهد سانچو را بفروشد – اما فقط او را با قیمتی معقول می‌فروشد، بنابراین آنها در حال حاضر پذیرفته‌اند که قرارداد قرضی برای هر دو بازیکن محتمل‌ترین گزینه است.

چیزی در امتداد خطوط مشابه توسط شخص مردم در گذشته و اگر سانچو بتواند به فرم خوب خود ادامه دهد، یونایتد ممکن است به همین میزان از فروش در سال 2025 نزدیک شود.

در مورد گرین‌وود، او توسط بارسلونا، اتلتیکو مادرید، یوونتوس و تیم قرضی فعلی‌اش ختافه تعقیب می‌شود.

با این حال، هر دو غول کاتالان و مادرید در موقعیتی نیستند که به اندازه درخواست یونایتد برای مهاجم 22 ساله همه کاره بپردازند.

ممکن است منجر به درآمد بیشتر شود

و این می‌تواند به این معنا باشد که یونایتد او را به صورت قرضی یک ساله دیگر می‌فرستد، اما نه قبل از اینکه گزینه تمدید یک ساله را در قراردادش برای حفظ ارزش بازارش فعال کند.

پس از یک فصل عالی تا کنون در اسپانیا، این احتمال وجود دارد که نمایش های ملی پوش انگلیسی حتی بیشتر بهبود یابد زیرا او ریتم بیشتری را به دست می آورد و احتمالاً در سال 2025 مبلغ هنگفتی به دست خواهد آورد.

HITC در اوایل سال جاری فاش کرد که هر دو بارسلونا و اتلتیکو مادرید هر دو علاقه خاصی به یک معامله احتمالی نشان داده‌اند – اما اظهارات راتکلیف به این معنی بود که هر گونه امیدی که آنها به یک قرارداد کاهش قیمت داشتند منتفی بود.

سانچو در حال حاضر تا سال 2026 با یونایتد قرارداد دارد، همان تاریخی که قرار است گرین وود باشد – قرارداد فعلی او تا سال 2025 است اما HITC درک می کند که یونایتد قصد دارد از این گزینه استفاده کند – اگر قرارداد دائمی منعقد نشود.

یونایتد به بودجه فوری نیاز دارد و فروش این دو می تواند وضعیت FFP را بهبود بخشد، به ویژه با توجه به اینکه گرین وود فارغ التحصیل آکادمی است که فروش او سود خالص را به همراه خواهد داشت.

ممکن است INEOS با اعطای یک قرض دیگر ریسک کند و خود بازیکنان ممکن است تحت تأثیر یک سال دیگر عدم اطمینان قرار نگیرند، اما اگر این به معنای کسب درآمد قابل توجهی بیشتر باشد، ممکن است به چیزی روی بیاورند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/20/manchester-united-open-to-sanctioning-another-loan-for-both-jadon-sancho-and-mason-greenwood-279115/ منبع: