“وظیفه ما این نیست که نگران باشیم”: برونو فرناندز می گوید که ستاره های منچستریونایتد از شایعات اخراج اریک تن هاگ ناراضی نیستند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، اصرار دارد که او و هم تیمی هایش اصلا نگران گمانه زنی های مداوم درباره آینده اریک ده هاگ نیستند.

پیشنهاد شده است که سر جیم رتکلیف و INEOS می توانند در پایان فصل در میان فصل بسیار ضعیف یونایتد تغییری در مدیریت خود ایجاد کنند.

عملکردها و نتایج اغلب چیزهای زیادی را برای دلخواه باقی می گذارد و اعتقاد بر این است که آینده تن هاگ در اولدترافورد در تعادل است.

ادعای هلندی برای ماندن در صندلی داغ یونایتد یک بار دیگر در آخر هفته تضعیف شد زیرا تیمش برتری راحت 3-0 را در وقت معمولی مقابل کاونتری سیتی از بین برد.

یونایتد در 20 دقیقه مانده به پایان 3-0 پیش بود اما زمانی که کاونتری اولین گل خود را در این مسابقه به ثمر رساند کاملاً فرو ریخت. مردان مارک رابینز دو نفر اضافی اضافه کردند تا بازی را به وقت اضافه بکشند.

خوشبختانه برای تن هاگ، شیاطین سرخ از شرمساری بیشتر اجتناب کردند زیرا در ضربات پنالتی پیروز شدند و جایگاه خود را در فینال که در آن با منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس روبرو خواهند شد، کسب کردند.

قهرمان 20 بار انگلیس با چندین مربی برجسته مرتبط بوده است که به عنوان جانشین تن هاگ معرفی شده اند و توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ اکنون آخرین نامزدی است که گفته می شود در حال رقابت برای این پست است.

پس از سوت پایان بازی در ومبلی، فرناندز با خبرنگاران صحبت کرد و از تن هاگ و احتمال اخراج او سوال شد.

کاپیتان باشگاه گفت: «این نباید بر کسی تأثیر بگذارد، زیرا ما باید روی همه چیزهایی که در این فصل داریم تمرکز کنیم، زیرا هنوز شانس رسیدن به موقعیت های اروپایی در لیگ را داریم، ما باید تا جایی که ممکن است بالاتر باشیم، این نکته اصلی.”

سپس ما یک فینال جام حذفی برای بازی داریم. بنابراین هیچ کس نباید نگران باشد زیرا این وظیفه ما نیست که نگران این چیزهایی باشیم که از بیرون یا از درون یا هر چیز دیگری می آید.

ما مالکانی داریم که از آن مراقبت می کنند، ما مدیران را داریم و سپس ما بازیکنان، این است که در زمین بازی کنیم و بهترین را ارائه دهیم.

ماموریت بعدی یونایتد شفیلد یونایتد در لیگ برتر است.

شفیلد یونایتد در حال مبارزه برای شکست دادن این افت است و بدون شک با کسب نتیجه در روز چهارشنبه به دنبال ایجاد یک ناراحتی بزرگ است.

فرناندز علیرغم اینکه در پایان مقابل کاونتری لنگان لنگان بازی کرد و یک بند روی مچ خود داشت، خاطرنشان کرد که برای بازی مقابل بلیدز آماده و آماده خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/23/its-not-our-job-to-be-worried-bruno-fernandes-says-man-united-stars-are-not-unsettled-by-erik-ten-hag-sack-rumours-279246/ منبع: