پیروزی مس رفسنجان مقابل نفت MIS با ۲ گلزن مشابه!

در ادامه علی کیانی فر اشتباه خود روی گل دوم نفت مسجد سلیمان را جبران کرد و موفق به گلزنی شد اما مس رفسنجان در بازی تدارکاتی امروز با نتیجه 2-1 پیروز شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نفت مسجد سلیمان با وجود بازی با بازیکنان جوان توانست فوتبال خوبی ارائه دهد، قطعا تیم هماهنگی بیشتری خواهد داشت.

نفت مسجد سلیمان که امروز اولین بازی تدارکاتی خود را انجام داد در شرایطی متحمل شکست شد که مانند مس رفسنجان از تمام بازیکنان خود استفاده کرد و دو سرمربی تصمیم گرفتند بازیکنان خود را محک بزنند.

شاگردان محمد ربیعی توانستند برای دومین روز متوالی مقابل حریف خود پیروز شوند.


سرویس خبر شماره: 1836332
آگوست 10, 1401 @ 8:44 ب.ظ
4.3K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

گادوین منشا که امروز برخلاف بازی با آلومینیوم از ابتدا در ترکیب مس رفسنجان حضور داشت، توانست اولین گل تیمش را مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر برساند و علی کیانی فر نیز در مقابل کمپ اشتباه خود روی حرکت فراز امام علی (ع) دروازه را باز کرد. ، بنابراین دانش آموزان ربیعی به دو هدف دست یافتند. .

شاگردان محمد ربیعی و رضا مهاجری از ساعت 18 امروز در زمین شماره دو دانشگاه تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود مس رفسنجان به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال مس رفسنجان که در دیدار تدارکاتی روز گذشته موفق شد با نتیجه 5 بر 2 آلومینیوم اراک را شکست دهد، امشب در یک بازی دوستانه دیگر از سد نفت مسجد سلیمان گذشت تا آمادگی خود را نشان دهد. او تکنیک خوبی دارد.