کادیز 0-4 بارسا; کاتالان ها آماده بازی مقابل بایرن هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا پس از کسب پیروزی روحی در لیگ قهرمانان اروپا امشب در خانه کادیز در هفته پنجم لالیگا به مصاف این تیم رفت. ژاوی در این بازی تیمی متفاوت از ترکیب فیکس خود در بازی های اخیر به میدان فرستاده است. اگرچه سرمربی بارسا قبل از بازی گفته بود که به دلیل بازی بزرگ با بایرن مونیخ در اواسط هفته آینده، کسی را نیمکت نشین نمی کند، نیمکت نشینی لواندوفسکی نشان داد که ژاوی قرار نیست مهم ترین سلاح خود را قبل از بازی بزرگ بیش از حد کار کند. بازی با بایرن

بارسلونا در هفته پنجم لالیگا به خانه کادیز رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر حریف را شکست دهد.

کادیز 0-4 بارسا;  کاتالان ها آماده بازی مقابل بایرن هستند

بازی قبل از وقفه طولانی به دلیل شرایط نامناسب هواداران در ورزشگاه و به دلیل اختلاف بازیکنان با اتلاف وقت زیادی همراه بود. در حالی که ساعت 57+90 دقیقه را نشان می داد، این بار نوبت به عثمان دمبله رسید تا گل چهارم بارسا را ​​به ثمر برساند. ستاره فرانسوی با شروعی سریع وارد محوطه جریمه کادیز شد و با پای راست مدافع خود را مستقیما وارد توپ کرد. دروازه بان کادیز نتوانست توپ را دفع کند و فقط توپ را دفع کرد تا توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به تور چسبید و بارسا 4-0 پیش افتاد. دیدار دو تیم با همین نتیجه به پایان رسید.

دو دقیقه بعد، ژاوی دپای را از زمین خارج کرد تا لواندوفسکی 30 دقیقه باقیمانده را در زمین بماند. بهترین گلزن این روزها، بارسا پس از 8 دقیقه گلزنی کرد تا نشان دهد که چه سلاح ارزشمندی برای خط حمله کاتالان است. بیرین با دید عالی رافینیا را دید که توپ را در فضای خالی جمع کرد. دی یونگ پاس رافینیا را دریافت کرد اما به دلیل حضور مدافعان کادیز و درگیری با آنها توپ به بیرون رفت اما لواندوفسکی از این فرصت استفاده کرد و با یک ضربه آرام نتیجه را 2-0 کرد.


سرویس خبر شماره: 1843125
20 سپتامبر 1401 در 00:01
2K |

1نقطه نظر

از همان دقیقه بلوگرانا صاحب توپ و میدان شد و با ارائه بازی برتر حریف را کاملا تحت فشار قرار داد. در دقیقه 5 دیپای با یک حرکت فردی زیبا توپ را به فرانکی دی یونگ داد اما دروازه بان کادیز لادسما توپ را مهار کرد تا دروازه کادیز بسته بماند. در دقیقه 10 بهترین فرصت بارسا تا آن لحظه به دست آمد و ضربه رافینیا پس از برخورد به تیرک دروازه به تورس رسید اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در همان ابتدای بازی، کادیز در دقیقه 2 نزدیک بود دروازه بارسا را ​​باز کند، اما ضربه سوبرینو توسط آرائوخو دفع شد تا او ناجی دروازه بارسا باشد.

بارسا در نیمه دوم به حملات خود ادامه داد و در نهایت در دقیقه 55 به گل رسید. رافینیا با یک پاس درخشان گاوی را در اختیار گرفت و اگرچه پاس پشت او توسط لادسما منحرف شد، دی یونگ به سمت توپ رسید تا توپ را وارد دروازه کادیز کند.

حملات بارسا ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات پایانی بی پروا بودند. در دقیقه 44 با همکاری دپای و بوسکتس، خط دفاعی کادیز در دفاع از توپ رخ داد که ضربه دپای از فاصله نزدیک با واکنش صحیح دروازه بان کادیز مهار شد. نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

در نهایت پس از چهل و هشت دقیقه استراحت بازیکنان دو تیم برای ادامه بازی به زمین مسابقه بازگشتند. وقتی تیم ها برگشتند، فقط دو دقیقه طول کشید تا بارسا یک گل دیگر به ثمر برساند. در حالی که ساعت ورزشگاه 90+50 را نشان می داد، آنسو فاتی پاس لواندوفسکی را به گل تبدیل کرد تا ستاره لهستانی امشب یک پاس گل را به نام خود ثبت کند. لواندوفسکی یک پاس دریافت کرد اما به دلیل دخالت مدافع کادیز نتوانست شوت بزند و فاتی توپ را پس گرفت تا بتواند گل سوم بارسا را ​​به ثمر برساند.

در وقت های تلف شده، داور مسابقه را متوقف کرد و ساعت دقیقه 94 را نشان داد. در ابتدا مشخص نبود چرا بازی متوقف شد اما حضور کمک های پزشکی نشان داد که حادثه ای رخ داده است. بعد از چند ثانیه مشخص شد که یکی از تماشاگران مریض است. او یک هوادار مسن بود که در حالی که تیم پزشکی تلاش می کرد او را احیا کند روی صندلی های استادیوم خوابیده بود. تصویر آرائوخو در حال نماز در مقابل دوربین های تلویزیون یکی از جالب ترین تصاویر این مسابقه بود.