آخرین رده بندی قبل از جام جهانی: ایران در رده بیستم

* روز فیفا برای رقبای ایران فاجعه بار است

پیروزی مقابل هندوراس و جامائیکا نیز آرژانتین را در رده سوم نگه داشت. با وجود پیروزی مقابل اتریش، اما شکست مقابل دانمارک باعث شد فرانسه در این روز فیفا امتیاز منفی داشته باشد. در مورد انگلیس هم توضیح داده شد.

اما 2 برد بزرگ مقابل انگلیس و مجارستان باعث شد ایتالیا 12.29 امتیاز به علاوه کسب کند و با سرمایه گذاری از باخت اسپانیا مقابل سوئیس، آتزوری یک پله به رده ششم صعود کرد و جای اسپانیا را گرفت. تیم های هلند، پرتغال و دانمارک نیز جایگاه های هشتم تا دهم را به خود اختصاص داده اند.

ولز در روز فیفا تا حد امکان امتیازات را از دست داد اما در مکان نوزدهم باقی ماند. آنها مقابل بلژیک و لهستان شکست خوردند و 12.31 امتیاز کاهش یافتند. حالا آنها 1569 امتیاز دارند و تنها پنج امتیاز از تیم ملی ایران فاصله دارند.

باخت بلژیک مقابل هلند برای آنها گران تمام شد و 9.48 امتیاز از شاگردان روبرتو مارتینز کم شد. البته پیروزی مقابل ولز 4.27 امتیاز مثبت به ذخایر آنها اضافه کرد اما در مجموع نتیجه کار شیاطین اروپایی در این روز فیفا منفی بوده و با 1816 امتیاز اکنون بیش از پیش شاهد دور شدن از برزیل هستند. .

در جدیدترین رده بندی فیفا قبل از شروع جام جهانی که تا چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام می شود، ایران در رده بیستم قرار دارد.

آخرین رده بندی قبل از جام جهانی: ایران در رده بیستم

شکست غیرمنتظره مقابل ژاپن و تساوی مقابل عربستان باعث شد آمریکا 2 رتبه در رده بندی فیفا از دست بدهد. آنها با امتیاز منفی 7.54 مواجه شدند و از رده چهاردهم به شانزدهم سقوط کردند.


سرویس خبر شماره: 1845828
08 مهر 1401 ساعت 14:10
101.6 هزار امتیاز خبر|

33نقطه نظر

شاگردان کی روش صدر آسیا را از دست نداده اند

در دومین روز فیفا، تیم ملی برزیل در دیداری دوستانه به مصاف غنا و تونس رفت و در هر دو دیدار پیروز شد. به این ترتیب سلسائو 3.75 امتیاز مثبت گرفت و تعداد امتیازات خود را به 1841 رساند.

* تیم کی‌روش مقام اول آسیا را از دست نداد، ایران در رده بیستم جهان قرار گرفت.
روز اخیر فیفا برای ایران و کارلوس کی روش به خوبی به پایان رسید. غلبه بر اروگوئه با ستاره های مشهور و گران قیمت نتیجه ای بود که کمتر کسی انتظار داشت. اما تیم ملی توانست با تک گل مهدی طارمی از سد رقیب سرشناس خود بگذرد و با شوخ طبعی برای جام جهانی آماده شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، رتبه برتر آسیا همچنان در دست ایران است. ژاپن به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده شاگردان کی روش با شکست آمریکا و تساوی مقابل اکوادور در مجموع به نتیجه مثبت رسید و به امتیاز 1559 رسید. اختلاف آنها با ایران فقط 5 امتیاز است.


کره جنوبی نیز با تساوی با کاستاریکا و غلبه بر کامرون 4.27 امتیاز به علاوه کسب کرد و در رده سوم آسیا باقی ماند. استرالیا نیز در 2 بازی نیوزلند را شکست داد و نتیجه مثبت گرفت.

برد مقابل اروگوئه 5.78 و تساوی برابر سنگال نیز 0.20 امتیاز مثبت به تیم ملی اضافه کرد تا با مجموع 5.98 امتیاز مجموع امتیازات ایران به 1564.62 و شاگردان کی روش با 2 مقام به رده بیستم جهان رسیدند. هنوز رهبری آسیا را در اختیار دارند.

عراق نیز پس از پیروزی مقابل عمان و سوریه با 2 پله صعود در رده بندی جهانی و یک پله در رده بندی آسیایی، جای امارات را در رده هفتم آسیا به خود اختصاص داد.

تیم ملی در دومین دیدار موفق شد مقابل حریف قدرتمند خود سنگال به تساوی یک بر یک دست یابد. شاگردان آلیو سیسه با وجود ستارگان معروفی چون سادیو مانه، اسماعیل سار، کالیدو کولیبالی، بولای دیا و… نتوانستند دروازه ایران را باز کنند و تک گل حریف با خطای پورعلیگنجی به ثمر رسید.

* برزیل فاصله خود را در بالای جدول افزایش داد

از آنجایی که فیفا برای چندین سال فرمول ثابتی برای تعیین امتیاز تیم ها در هر بازی رسمی و دوستانه ایجاد کرده است، بنابراین بدون نیاز به انتشار رده بندی رسمی فیفا، می توان فهمید که هر کشور پس از گذراندن مسابقات اخیر خود در فیفا د اینکه چه امتیازی کسب کرده یا از دست داده و در کجا قرار خواهد گرفت.

عربستان سعودی با وجود 2 تساوی بدون گل مقابل اکوادور و آمریکا توانست با کسب 2.04 امتیاز در مجموع با 3 پله صعود در رده 50 جهان قرار گیرد. آنها جایگزین قطر در جایگاه پنجم آسیا شدند. میزبان جام جهانی به کانادا شکست خورد، اما در مقابل شیلی و جامائیکا به تساوی رسید و در مجموع 4.28 امتیاز از آن خود کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سه تیم گروه ایران در رقابت های جام جهانی 2022 روزهای سیاهی را پشت سر گذاشتند. تیم ملی انگلیس که بازی بدی را پشت سر می گذارد با شکست مقابل ایتالیا و تساوی مقابل آلمان 8.99 امتیاز از دست داد و با مجموع 1728 امتیاز در رده پنجم جهان باقی ماند اما اختلافش با ایتالیا به 2 می رسد. نکته ها.

بر این اساس آخرین رده بندی فیفا را قبل از شروع جام جهانی مرور کنید (که قرار است تا چند ساعت یا چند روز آینده به طور رسمی اعلام شود) ما پرداخت می کنیم:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با پایان یافتن فیفا در شهریورماه که آخرین پنجره مسابقات بین المللی قبل از شروع جام جهانی بود، حالا همه منتظر انتشار آخرین رده بندی فیفا قبل از شروع بزرگترین فوتبال هستند. مسابقات در جهان رده بندی که البته از قبل مشخص شده و بدون نیاز به اعلام رسمی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، رده بندی تیم ها مشخص شده است.

این جدول 25 تیم برتر جهان در رده بندی جهانی است که مشاهده می کنید. در روزهای آینده این رده بندی به صورت رسمی از سوی فیفا اعلام خواهد شد.

* صعود عربستان به جمع 50 تیم برتر جهان