آیا ترنت الکساندر-آرنولد واقعاً یک مسئولیت است – و آیا حرکت در خط میانی کارساز است؟ – لیورپول اف سی

لیورپول، انگلستان - شنبه، 21 ژانویه 2023: ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین باشگاه لیورپول و چلسی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

آدم: این یکی از مواردی است که او ترجیح می دهد فراموش کند، این مطمئناً در سطح شخصی و همچنین جمعی است.

اصولا نسخه دفاع راست کوستاس تسیمیکاس!

اما آیا الکساندر-آرنولد واقعاً یک مسئولیت در دفاع است یا بحث بر سر تغییر موضع زیاد است؟

آدم: فکر می کنم همه ما امیدوار بودیم که رمزی باشد!

فکر می‌کنم او خودش در این مرحله بیشتر از اینها می‌خواست.

او گاهی اوقات می تواند خاموش شود و مانند اندی رابرتسون از بازی خوانش دفاعی ندارد، اما هنوز در آن زمینه کاملاً خوب است.

در حال حاضر یک شکار جادوگران با ترنت وجود دارد، اما به طور فزاینده ای هذلولی می شود.

وینیسیوس جونیور در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا از دفاع راست لیورپول به خوبی استفاده کرد و الکساندر-آرنولد نیز مورد انتقاد قرار گرفت.

او هنوز فضایی برای دیکته کردن بازی دارد و شما هنوز هم می‌توانستید فواید پاس‌های او را از آنجا حس کنید.

اگر قرار بود در نهایت جابجایی اتفاق بیفتد، می‌توانستم تصور کنم که در همان حرکتی مانند جاشوا کیمیچ و فیلیپ لام، یک هافبک نگهدارنده باشد.

از نظر دفاعی، او بارها و بارها خاموش شده است و مورد هدف وینگرهای حریف قرار می گیرد و تنها دو پاس گل در لیگ نشان می دهد که او از نظر هجومی نیز چندان موثر نبوده است.

مادرید، اسپانیا - چهارشنبه، 15 مارس 2023: ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول در جریان بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و لیورپول اف سی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، افسرده به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هنری: همه بازیکنان بزرگ دوره‌های سختی را پشت سر می‌گذارند – برای مثال به مارکوس راشفورد در مقایسه با فصل گذشته یا استیون جرارد در سال‌های جوان‌تر نگاه کنید.

آیا قبول دارید که او به رقابت در دفاع راست نیاز دارد؟

هنری: کاملا.

ابتدا، فصل او را تا اینجا چگونه ارزیابی می کنید؟

او به هیچ وجه تنها بازیکن خارج از فرم نیست، اما ترنت الکساندر-آرنولد در این فصل به سطح مورد انتظار لیورپول عمل نکرده است.

آدم: او در ماه اکتبر 25 ساله خواهد شد و از فصل 2017/18 در ترکیب اصلی تیم ثابت حضور داشته است.

هنری: آیا او به طور طبیعی یک مدافع عالی است؟ قطعا نه.

هنری: فکر می‌کنم در اقلیت هستم، اما مطمئناً حداقل به این فکر می‌کنم که او را در نقش شماره 8 سمت راست در هافبک بازی کنم.

ترنت پس از یک وقفه در تابستان با خریدهای جدید به اوج خود باز خواهد گشت.

یورگن کلوپ، مدیر لیورپول (چپ) در جریان بازی گروه A لیگ قهرمانان اروپا، در آنفیلد، لیورپول، با ترنت الکساندر-آرنولد صحبت می کند.  تاریخ تصویر: سه شنبه 4 اکتبر 2022.

آدم: فکر می‌کنم این یک پیش‌گویی خودسازنده است، زیرا سال گذشته مانند انتقاد تنبلی به نظر می‌رسید، در حالی که در این فصل باید اعتراف کنید که دقیق است.

من می خواهم یک مدافع راست دیگر را برای رفع این مشکل بیاورم – شاید یک سرمربی نسبتاً باتجربه که مایل است بازیکن تیم باشد اما در صورت لزوم می تواند کار خوبی انجام دهد.

به سختی می توان اعتماد به نفس را در کل تیم به دست آورد، اما به نظر می رسد که او مطمئناً بیش از بقیه آن را احساس کرده است.

وقتی تیم خوب بازی نمی کند کمکی نمی کند، آیا فکر می کنید این فقط یک ضربه است؟

تام: بله، قطعا یک ضربه است.

همه ما می دانیم که ترنت چقدر می تواند خوب باشد و استعدادی که دارد، من فکر می کنم او فقط باید کمی اعتماد به نفس را بازگرداند.

بدیهی است که این فصل برای او کاملاً جواب نداده است، و حتی قبل از مصدومیت، او به ندرت در تیم های روز مسابقه قرار می گرفت.

من امیدوارم که خریدهای جدید در خط میانی به او کمک کنند، زیرا ما در آن لحظه به طرز دردناکی با کمبود پا مواجه هستیم و بدیهی است که او را تا حدودی در معرض دید قرار می دهد.

هنری: این یک فاجعه بود، بیایید با آن روبرو شویم.

تام: من هنوز هم انتظار دارم که او را در دفاع راست ببینم، بله.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 9 نوامبر 2022: کالوین رمزی لیورپول در جریان بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین لیورپول اف سی و دربی کانتی اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

تام: ما خیلی عادت کرده ایم که تعداد پاس گل های ترنت را جشن بگیریم، و آنچه او در آینده ارائه می دهد، با این حال، همانطور که هانری می گوید، در این فصل او فقط دو پاس گل در لیگ برتر دارد.

پس از بازی رئال مادرید، جیمی کاراگر گفت که همکارش اسکوزر “باید در پایان این فصل فکری طولانی در مورد اینکه در پست دفاع راست کجاست.”

بنابراین، اگر کلوپ راهی برای تغییر این وضعیت در فصل آینده نمی بیند، قطعاً باید برای فصل آینده در بازار باشیم.



https://www.thisisanfield.com/2023/03/is-trent-alexander-arnold-really-a-liability-and-would-a-midfield-move-work/ منبع:

آیا می‌توانیم شاهد انتقال به خط میانی باشیم؟

آدم: من صحبت های مشابهی را در طول فصل همه گیری به یاد دارم و مطمئناً او تنها نبود.

ما با ترنت در آن پست بسیار موفق بوده‌ایم، اما من مخالف این نیستم که ببینم او در مرحله‌ای در پست هافبک چگونه خواهد بود.

او مسلماً ضعیف ترین بازیکن لیورپول در یک فصل وحشتناک برای افراد زیادی بوده است.

امید این است که کالوین رمزی همان مرد باشد – او در چند باری که او را در این فصل دیدیم عالی به نظر می رسید – اما مشکلات مصدومیت او نگران کننده است و او هنوز یک بازیکن بسیار جوان است که در حال یادگیری است.

اینجا، طرفداران لیورپول، هنری جکسون (@HenryJackson87)، تام ایوز (@TomEvesJourno) و آدام بیتی (@beatts94) ارزیابی کنید که این بازیکن 24 ساله در دوران حرفه ای خود قرار است و اینکه آیا چیزی در دفاع راست باید تغییر کند یا خیر.

او در دوران جوانی‌اش در خط میانی بازی می‌کرد، بنابراین اینطور نیست که موقعیت را نمی‌داند، و کیفیتی که دارد به این معنی است که می‌تواند به شیوه‌ای مشابه کوین دی بروین بدرخشد.

در اکثر مواقع، او یکی از بهترین مدافعان راست جهان در سیستمی بوده است که به او اجازه داده تا توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 1 اکتبر 2022: ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و برایتون اند هوو آلبیون اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

شما نمی توانید در یک تیم لیورپولی که اخیراً بردهای زیادی کسب کرده است بازی کنید و در همه جنبه های بازی خود خوب نباشید – به عملکرد او در برابر لروی سانه در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 نگاه کنید، او از نظر دفاعی فوق العاده بود.

واقعا دفاعش هست که بد؟

تام: همانطور که Robbo و Tsimikas با آن در سمت چپ مبارزه می کنند، من دوست دارم رقابت مناسبی برای Trent ببینم.

تام: با سیستم ما در طول سال‌ها، خط هافبک همیشه از مدافعان کناری محافظت کرده است، اما در این فصل، خط هافبک ما عالی نبوده است، بنابراین فکر می‌کنم این تاثیر ضربه‌ای روی ترنت نیز داشته است.

هنری: در مجموع درگیری های لیورپول به ترنت کمکی نکرده است زیرا خط هافبک هیچ گونه حمایتی از او نمی کند، اما نمی توان انکار کرد که این فصل واقعاً ضعیفی برای او بوده است.