استادیوم آرسنال دوباره به آرسنال بسته می شود

چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، خواندن واکنش آنلاین و در نظرات این سایت، این است که چقدر واکنش مشتاقانه و مطلوب بوده است. هنر در ذات خود ذهنی است و وقتی صحبت از تیم های فوتبال می شود، می دانیم که راضی کردن همه بسیار دشوار است. فقط نگاه کنید وقتی کیت های جدید هر سال عرضه می شود چه اتفاقی می افتد. برخی آنها را دوست دارند، برخی از آنها متنفرند.

اگر می خواهید شباهتی بین آن و برخی از تصمیماتی که باشگاه در گذشته گرفته است، بسیار دور و نه چندان موفق، که موفقیت آمیز بوده است، ترسیم کنید، فکر می کنم می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. این روش آرسنال است و با توجه به اینکه این استادیوم خانه ماست، باید اینطور باشد.

همانطور که بدون شک تا به حال دیده اید، آرسنال عصر دیروز از 7 بازی از هشت بسته جدید برای ورزشگاه امارات رونمایی کرد.

یکی با پرچم‌های گروه‌های هوادار از سرتاسر جهان وجود دارد، تصدیق این که اگرچه آرسنال بسیار اهل شمال لندن است، اما برای همه است. خیلی پیش پا افتاده است که بگوییم خود بازی فوتبال جهانی است. من می دانم که آرسنال چقدر برای هواداران در سراسر جهان ارزش دارد. من آنها را در سفرهایم ملاقات کرده ام و هر بار که در یک بازی هستم با کسی که از جایی دور آمده است تا از تیم حمایت کند چت می کنم. اینکه آرسنال باشگاهی است که در آن همه افراد، چه محلی باشند و چه غیر محلی، احساس می‌کنند از آنها استقبال می‌کنند، چیزهای زیادی در مورد ایده با هم بودن و اتحاد می‌گوید. آنها فقط کلمات رایج نیستند، این واقعیت است.

اما تاریخ نیز مهم است. پایه ها. چیزهایی که باشگاه بر اساس آنها ساخته شده است و در طول سالها به آنها دست یافته است. تصویر جایگاه شرقی هایبری با چهره های مختلف در پنجره ها بسیار خوب است. در پایین سمت راست، چهار عقب معروف با دستانشان در هوا. فقط عالیه برای بزرگتر شدن کلیک کنید👇

با این حال، در حال حاضر، یک مولودی بسیار بزرگ برای همه دست اندرکاران. آرسنال ❤️.

https://arseblog.com/2023/01/the-arsenal-stadium-gets-an-arsenal-re-wrap/ منبع:

ما با یک بوم خالی شروع کردیم به این امید که تاریخ غنی خود، ارزش های جامعه و پیشرفت خود را به تصویر بکشیم و بیان کنیم و آنچه را که آرسنال در سال 2023 و پس از آن ایستاده است منعکس کنیم.

وینا ونکاتشم، مدیر اجرایی، گفت:

ما همه عکس ها را در اینجا داریم ارسبلاگ نیوز، و یک بخش واقعاً زیبا وجود دارد در سایت رسمی که به جزئیات زیادی در مورد اثر هنری می پردازد. این پروژه پس از یک سری رایزنی با هواداران، اسطوره های باشگاه و البته خود هنرمندان گرد هم آمده است.

قرار است کار بر روی نصب ها به زودی آغاز شود، بنابراین امیدواریم به زودی بتوانیم آنها را از نزدیک ببینیم. مورد دیگری وجود دارد که در دسترس نبود، «مونتاژی عظیم از حامیان دهه‌ها»، و دیدن آن نیز باید جالب باشد.

نام قطعه “به یاد بیاور که هستی” بسیار با دیوید روکاسل و نقل قول “به یاد بیاور که کی هستی، چه هستی و نماینده چه کسی هستی.”

این یک پروژه فوق العاده بوده است که توسط بسیاری از اعضای خانواده آرسنال در ایسلینگتون و در سراسر جهان انجام شده است. ما واقعاً نمی‌توانستیم این پروژه را بدون همکاری همه با هم و علاقه و فداکاری خود به این کار اجرا کنیم.

و من فکر می کنم این کلید است. آرسنال چندین نسل را در بر می گیرد. ما تاریخ فوق العاده ای داریم و هوادارانی هستند که بازی باشگاه را در هایبری زیبا دیده اند و آن را ترک کرده اند. ما همچنین هوادارانی داریم که هرگز چیزی غیر از امارات را نمی شناسند، استادیومی که در سال 2006 افتتاح شد. به نظر بسیار جدید است، اما در حال حاضر به 17 سال می رسد. آیا این به شما احساس پیری می دهد؟

در تمام قطعات، جزئیات دقیق شگفت‌انگیز هستند، و وقتی به نحوه قرار گرفتن آنها در خود استادیوم نگاه می‌کنید، به اصطلاح «تصویر بزرگ‌تر» نیز عالی است. قطارهایی که وارد لندن می شوند و از کنار آن عبور می کنند، این را مشاهده می کنند:

و در حالی که مطمئنم عده‌ای هستند که از آنچه تولید شده است خوششان نمی‌آید، اکثر واکنش‌هایی که دیده‌ام واقعا مثبت بوده است. فکر می‌کنم باشگاه به خاطر روشی که این پروژه را انجام داده است شایسته اعتبار است، و چیزی که بیشتر از همه در مورد آن دوست دارم این است که چقدر متفاوت است. من نمی توانم به استادیوم فوتبال دیگری فکر کنم که چیزی شبیه این باشد. این شجاعانه است، زیرا احتمالاً انتخاب‌های آسان‌تر و مطمئن‌تری وجود داشت.

آرسنال تغییر کرده است. فوتبال تغییر کرده است. خود دنیا تغییر کرده است. و من فکر می کنم آنچه در مورد این اثر هنری جدید به خوبی انجام شده است این است که چگونه به تصویر کشیده شده و نمایش داده می شود. تصویر دوگانه شکست ناپذیرها و تیم زنانی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، نمونه خوبی است. علاقه و حمایت فزاینده از زنان آرسنال به این معنی است که برای نسل های آینده این فراگیر بودن و دیده شدن واقعاً مهم است.