گزارش بازی آکادمی: استوک سیتی زیر 18 سال 1-0 منچستر یونایتد زیر 18 سال – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

استوک در نهایت در دقیقه 57 بن بست را شکست. ضربه آزاد جاش بیکرتون در لبه محوطه جریمه از روی دیوار شکسته شد اما متأسفانه انحراف از پشت ویلیامز توپ را به گوشه دروازه دور از دسترس هریسون فرستاد.

در اواخر نیمه اول، توپی که لوئیس جکسون به تیرک عقب حلقه زده بود، توسط ویکتور موسا مستقیماً به آغوش دروازه بان فرستاده شد.


تیم زیر ۱۸ سال منچستریونایتد شب گذشته در چهارمین دوره جام حذفی جوانان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به مصاف استوک سیتی رفت.

یونایتد علیرغم تلاش‌های خود نتوانست یکی از آنها را عقب بکشد و با سوت پایانی که به صدا درآمد، عصبانیت‌ها با فشارهای غوغایی به رهبری کاپیتان، گور، شعله‌ور شد.

پنج دقیقه بعد، یک دویدن فوق‌العاده از سوی ماکسی اویدله، چالش را در خط میانی کنار گذاشت و فضا را برای تلاشی از راه دور باز کرد که به نظر می‌رسید برای گوشه بالا سمت چپ، اما برای یک سیو فوق‌العاده به سمت دروازه باز شود.

مدت کوتاهی بعد، گور با ضربه سر از روی کرنر یک دفع دیگر را مجبور کرد که تقریباً با انحراف دروازه بان را بیرون آورد.

تبادلات ابتدایی به نفع یونایتد بود اما قرمزهای جوان نتوانستند مهره پایانی را در یک سوم پایانی پیدا کنند.

یونایتد: هریسون، نولان (لیسی 85)، جکسون، آلجوفری، موری، اویدله، گور، ویلیامز، مورهاوس (بری 31)، موسا، نورکت (کینگدون 70)

در اوایل وقت استراحت، بری از گوشه سمت راست محوطه جریمه به سمت دروازه حرکت کرد تا موسا را ​​با ضربه سر در تیرک عقب آزاد کند، اما وینگر نتوانست آن را روی دروازه نگه دارد.

در مراحل پایانی با تعقیب یونایتد، اویدله یک توپ بلند را به داخل محوطه جریمه فرستاد که برای جک کینگدون به زمین زده شد، او تلاش خود را از بالای دروازه کوبید زیرا مدافع در موقعیت حمله نادری قرار گرفت.

بزرگ‌ترین فرصت این نیمه در وقت‌های تلف‌شده زمانی بود که اتان ویلیامز در فاصله هشت یاردی از موسی در مرکز زمین عبور کرد و یک حرکت جانبی توسط مدافع از روی خط عبور کرد.

استوک همچنان خود را با یک ضربه کم رانده تهدید می کرد که هریسون را مجبور به نجات با پاهایش کرد.

کاپیتان یونایتد، دن گور، در دقایق ابتدایی به نظر می رسید که لحن بازی را تنظیم کند زیرا او دیر وارد یک چالش شدید شد و بسیار خوش شانس بود که فقط با یک صحبت سخت با او اجازه بازی را گرفت.

استوک یونایتد را با ضربه سر خود در سی و نهم آزمایش کرد زیرا ناتان لو به تیرک عقب افتاد و از سم موری بالاتر رفت، اما الیه هریسون آن را رد کرد.

نتیجه ناامیدکننده باعث می‌شود که قرمزهای جوان زودتر از مسابقات تاریخی کنار بیایند، زیرا فصل گذشته تمام راه را طی کرده و جام را بالای سر برده‌اند.

جک مورهاوس چند گل میخ را به بالای پایش گیر داد و مجبور شد روی نیمی از نقطه‌ای که ما به آدام بری تبدیل شده بودیم برود.

در دقیقه 68، گور از میان مدافعان استوک به درون محوطه جریمه دریبل زد و ضربه خود را با فاصله زیاد به تیرک دروازه نزدیک کرد.

زیرمجموعه های استفاده نشده: Wooster، Fitzgerald، Scanlon، Munro

https://thepeoplesperson.com/2023/01/12/academy-match-report-stoke-city-u18s-1-0-manchester-united-u18s-2-257967/ منبع: