به موفق ترین بازی فصل خوش آمدید! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2016293
3 اردیبهشت 1403 ساعت 11:05 ق.ظ |
5.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

خیبر و دریا گل های لیگ را به ثمر رساندند.

دیدار جذاب خیبر خرم آباد و دریا بابل در حالی برگزار شد که این دو تیم بیشترین گل را در فصل لیگ برتر به ثمر رساندند.

به موفق ترین بازی فصل خوش آمدید!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان رضا مهاجری و داود سیدعباسی روز گذشته در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند که در نهایت این مهاجری و دوستانش بودند که در دیداری جذاب و تماشاگر با 4 گل از سد دریا گذشتند. . -بازی دوستانه

این دیدار در لیگ آزادگان که 28 هفته به طول انجامید تاکنون 7 گل به ثمر رسانده و در بین 11 دیداری که بیش از 4 گل رد و بدل شده است، پرگل ترین بازی فصل لقب گرفت.

2013681

یکی دیگر از دیدارهای پرگل این فصل از خیبر به دست آمد. آنها در هفته هشتم موفق شدند خوشه طلایی ساوه را در همین ورزشگاه تختی با نتیجه 5 بر یک شکست دهند و در هفته یازدهم با دیدار تیم های مس کرمان و شهررز شیراز که با نتیجه 4 بر 2 به پایان رسید. به نفع کرمانی ها تنها 6 بازی فصل لیگ آزادگان را به نام خود ثبت کنید.

2013682

در دیگر دیدارهای این فصل مس سونگون و شاهین بندر عماری در هفته اول، خشتلای و شهرداری آستارا در هفته پنجم، چادرملو و خیبر خرم آباد در همین هفته، داماش گیلان و شاهین بندر عماری در هفته هفتم، مس کرمان و داماش گیلان در هفته هشتم، نفت مسجد سلیمان و چادرملو در هفته نهم، نفت مسجد سلیمان و سایپا در هفته شانزدهم و پارس جنوبی و داماش در هفته بیست و ششم دیدارهای 5 تیم این فصل لیگ آزادگان بودند. .

2013683

حضور خیبر در صدر پرگل ترین بازی های لیگ آزادگان نیز آنها را به عنوان بهترین خط حمله این دوره از مسابقات به نمایش گذاشته و با 46 گل همچنان بهترین شرایط گلزنی را در لیگ دسته اول دارد.

عکس: رضا بیرانوند

مجله اخبار فوتبال داخلی