بیگی: در قائم شهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می گیریم


سرویس خبر شماره: 2016649
4 مه 1403 ساعت 10:30 ب.ظ.
2.7 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

نساجی در لیگ می ماند

سعید غلام علی بیگی می گوید مثل تراکتور و سپاهان محکوم به امتیاز گرفتن مقابل استقلال و پرسپولیس هستند.

بیگی: در قائم شهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می گیریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید غلامعلی بیگی بازیکن باتجربه نساجی در گفتگو با خبرنگار ما درباره وضعیت این روزهای تیمش صحبت کرد. وی درباره پیروزی ارزشمند آنها مقابل تراکتورسازی گفت: ما به این پیروزی نیاز مبرم داشتیم زیرا در بازی صنعت نفت و ملوان که می توانستیم برنده شویم، این پیروزی حاصل نشد. بازی سختی بود و توانستیم خوب بازی کنیم و 3 امتیاز بگیریم.

بیگی درباره بازی آینده خود مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با نتیجه گرفتن مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا می کنیم. ذوب آهن تیم آبرومند و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می دهد اما از زمان آمدن آقای الهامی فوتبال با کیفیت و تماشاگر پسند ارائه می دهیم. تلاش می کنیم در این دیدار 3 امتیاز را کسب کنیم.

این بازیکن درباره اینکه آیا نساجی در لیگ می ماند یا خیر؟ حالا ما فقط روی این 6 بازی تمرکز می کنیم. فکر می کنم نساجی در لیگ بماند چون تیم های بالای ما تفاوت چندانی با ما ندارند.

2014240

وی درباره برنامه سخت نساجی در هفته های پایانی قهرمانی گفت: ما بازی های سختی داریم اما بازی های ما مقابل پرسپولیس و استقلال در خانه است و تراکتورسازی را اینجا بردیم. ما تیم دوازدهم را در وطنی یار داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می کنند و خیلی حساس است و باید با تمرکز مقابل ما ظاهر شوند اما ما محکوم به قهرمانی در خانه هستیم. امتیاز گرفتن با تیم های بزرگ غیرممکن نیست و مقابل سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می توانیم مقابل پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم.

او به هوادارانش گفت: امسال نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم. دست تک تک آنها را می بوسم چون به محض ورود به ورزشگاه از من حمایت می کنند. سرمایه اصلی این تیم و این استان هواداران هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی