حتی بازار سهام به خانواده گلیزر می گوید که باید منچستریونایتد را ترک کنند – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

گفته می شود پیشنهاد شیخ جاسم 4.5 میلیارد دلار و رتکلیف 4 میلیارد دلار است.

با این حال، متأسفانه برای گلیزرها، گزارش هایی مبنی بر اینکه آنها می توانند راهی برای حفظ کنترل داشته باشند باعث شده است که قیمت سهام دوباره سقوط کند.

گفته می شود که خانواده برای فروش مستقیم یونایتد بین 5.5 تا 6 میلیارد دلار می خواهند. این رقم بیش از ارزش دفتری آن گزارش شده است.

به نظر می رسید این گزینه در این هفته یک گام بزرگ رو به جلو برداشته است، زمانی که مدیریت سرمایه گذاری الیوت کلاه خود را در رینگ انداخت و به سرمایه گذاری شخص دیگری در باشگاه – از جمله خود گلیزرها – پیشنهاد داد.

با پایان یافتن تسهیلات اعتباری خود، خانواده از شرکت مشاوره گروه راین برای دعوت به مناقصه برای فروش کلی یا جزئی باشگاه استفاده کردند.

بنابراین سرمایه‌داران آمریکایی در یک چوب شکاف گرفتار می‌شوند.

تنها دو پیشنهاد فروش قطعی مشخص شده است، یکی از یک سرمایه گذار قطری، شیخ جاسم بن حمد بن جابر آل ثانی، و دیگری از غول پتروشیمی، INEOS، به ریاست سر جیم رتکلیف.

شایعاتی مبنی بر اینکه حداقل دو تن از خواهر و برادرهای گلیزر، جوئل و اورام، مخفیانه منتشر شده اند، هرگز قصد فروش نداشته اند و از روند مناقصه به عنوان یک سفر ماهیگیری برای جذب سرمایه گذاران برای خرید خواهر و برادرشان و حفظ علاقه کنترلی به باشگاه استفاده کرده اند.


اکثر سهامداران منچستریونایتد، خانواده گلیزر، در شرایطی که در حال بررسی فروش سهام کنترلی خود در باشگاه هستند، در وضعیت 22-22 گرفتار شده اند.

مطابق با آینهبا ارائه پیشنهادات برای باشگاه، قیمت سهام یونایتد به 27.03 دلار آمریکا به بالاترین سطح 52 هفته اخیر رسید. هنگامی که بازارها در روز سه‌شنبه باز شدند، قیمت در 24.94 دلار بود، اما کاهش یافت تا روز را با 23.13 دلار بسته شود – پایین‌ترین قیمت در نزدیک به دو هفته گذشته.

اگر گلیزرها برای بالا بردن قیمت ها در مورد کنترل خود سر و صدا می کنند، اثر معکوس دارد زیرا بازار در لحظه ای که فکر می کند در راس آن باقی می ماند، اعتماد خود را از دست می دهد.

برای هواداران یونایتد که ناامید هستند به هر قیمتی باشگاه را از شر مالکانی که آنها را انگل می بینند خلاص کنند، واکنش بازار به احتمال ماندن آنها بسیار خوشایند است و فشار زیادی را بر خانواده وارد می کند تا در نهایت برای آخرین بار گاو نقدی خود را دوشیده و دریافت کنند. h-ll از دوج سیتی.

https://thepeoplesperson.com/2023/02/22/even-the-stock-market-is-telling-the-glazer-family-they-must-leave-man-united-260076/ منبع:

با این حال، خبر قصد آنها برای فروش و موفقیت تیم در زمین تحت رهبری اریک ده هاگ، قیمت سهام را افزایش داد و ارزش واقعی شرکت را افزایش داد.

و اگر خانواده بلوف نکنند، به محض اینکه تصمیم خود را برای ماندن علنی می کنند، می دانند که میلیون ها دلار از ارزش باشگاه پاک می شود.