خط و آرم مدافع چدن برای تراکتور


سرویس خبر شماره: 2016633
4 مه 1403 در 9:01 ب.ظ.
5.3K |

19نقطه نظر

ما نگاه خاصی به جام حذفی داریم.

آقای فریبرز در آستانه دیدار تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی در جام حذفی گفت که اعضای این تیم مصمم هستند تا پیروزی خود را با امتیاز بالا در لیگ در این دیدار تکرار کنند.

خط و آرم مدافع چدن برای تراکتور

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن در چارچوب روز بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد در اراک به پیروزی برسد. پیروزی ای که نمی تواند نابغه فریبرز عزیز مدافع این تیم را نادیده بگیرد. فریبرز عزیز که این هفته در لیست منتخب لیگ برتر نیز حضور دارد، در خصوص دیدار مقابل آلومینیوم به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود و خوب پیش رفت. در نیمه اول نتوانستیم آن طور که می خواستیم در زمین ظاهر شویم که شاید دلیل خستگی تیم باشد. البته طبیعی بود چون در 12 روز سه بازی متوالی انجام دادیم. باز هم خدا را شکر در نیمه دوم شرایط ما خیلی بهتر شد و به خصوص با تعویض هایی که داشتیم بازی مان تغییر کرد.

وی درباره وضعیت کارخانه ریخته گری آهن توضیح داد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد. علیرغم نمایش خوبمان در چند دیدار اخیر، به آنچه که شایسته بودیم نرسیدیم. می توانستیم در این مدت حداقل 7 امتیاز بیشتر کسب کنیم. مهم این است که تیم ما به روند خوبی رسیده و آن را ادامه می دهد. مدتی همه اعضای تیم به خصوص آقای ربیعی تحت فشار خاصی بودند. خدا را شکر با این پیروزی توانستیم از آن فشار خارج شویم.

مدافع ذوب آهن درباره شرایط حاکم بر ذوب آهن گفت: جو حاکم بر ذوب آهن بسیار خوب است. من خودم فکر نمی کردم اینقدر زود بتوانم با دیگران ارتباط برقرار کنم اما این اتفاق افتاد و بچه های ذوب آهن ثابت کردند که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی منحصر به فرد هستند. در مورد شرایط مالی صنعت فولاد هم باید بگویم که الحمدلله این هم می گذرد. شاید انتظارات من را برآورده نکند، اما بد هم نیست.

وی با قدردانی از هواداران ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن واقعا این تیم را دوست دارند. طبیعی است که وقتی تیمی در چند بازی موفق نمی شود هوادارانش دلسرد شوند اما هواداران ذوب آهن ثابت کردند که اینطور نیست. همین بس که تا آخرین لحظه از اراک حمایت کردند و خدا را شکر توانستیم مزد این حمایت را بگیریم. از آنها می خواهم در دیدار مقابل نساجی هم تیمی های خود را تنها نگذارند و برای به پایان رساندن لیگ با بهترین رنکینگ نیازمند حضور آنها در ورزشگاه هستیم.

گرامی درباره دیدار با تراکتور در جام حذفی گفت: ما نگاه خاصی به جام حذفی داریم. تراکتورسازی شاید اخیراً نتایج خوبی نگرفته است اما فوتبال خیلی خوبی ارائه می دهد. تراکتورسازی حریف سرسختی است و ما با حمایت پرشور هوادارانش دست و پنجه نرم خواهیم کرد. البته آنها به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستند، اما ما با انگیزه مضاعف وارد زمین می شویم تا به امید خدا نتیجه لیگ را مقابل آنها تکرار کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی