خوش بینی در بایرن؛ مولر و کیمیش به کلاسیککر می رسند

روز شنبه، بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که تست کرونای توماس مولر و جاشوا کیمیخ مثبت شده است و این دو در خانه قرنطینه شده اند. این دومین بار است که کیمیش به دلیل کرونا قرنطینه می شود و مولر سومین مورد قرنطینه خانگی را پشت سر می گذارد.

مولر امروز ویدئویی از خانه خود در اینستاگرام منتشر کرد و گفت: برای سومین بار به کرونا مبتلا شدم، باید اعتراف کنم که این بار حتی به آن فکر هم نمی کردم.

بایرن مونیخ خوشحال است که توماس مولر و جاشیوا کیمیش که به دلیل مثبت شدن تست کرونا در قرنطینه به سر می‌برند، هیچ علامتی از خود نشان نداده‌اند و احتمالا روز جمعه به تیم باز خواهند گشت.

خوش بینی در بایرن؛  مولر و کیمیش به کلاسیککر می رسند

ناگلزمن گفت: “روز جمعه از مولر و کیمیچ تست کرونا خواهیم گرفت. روش ما برای کسانی که به کرونا مبتلا شده اند همیشه یکسان بوده است. پس از آزمایشات مشخص می شود که آیا آنها را شنبه در بازی خواهیم داشت یا خیر. مقابل دورتموند. یا نه.” من خوشبین هستم و خوشحالم که آنها را بازگردانم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگرچه این دو ستاره بایرن در بازی فردا شب لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویکتوریا پلزن به میدان نخواهند رفت، اما ناگلزمن احتمالاً آنها را در بازی حساس روز شنبه مقابل دورتموند که در آلمان Der Klassiker نامیده می شود، خواهد داشت.

خبر خوب برای بایرن این است که مولر و کیمیچ هر دو هیچ نشانه ای از بیماری را تاکنون نشان نداده اند. در صورت ثابت ماندن شرایط، آنها می توانند روز جمعه قرنطینه را ترک کنند و تمرینات تیم را از سر بگیرند. بر اساس قوانین ایالت باواریا، اگر فردی که تست کرونای مثبتی داشته باشد، بعد از پنج روز هیچ علامتی نشان ندهد، می‌تواند بدون آزمایش مجدد از قرنطینه خارج شود.


سرویس خبر شماره: 1846427
12 مه 1401 ساعت 00:20
756 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ و یولیان ناگلزمن خوشحال هستند که دو ستاره این تیم که هم اکنون در قرنطینه هستند، مولر و کیمیخ احتمالا می توانند در بازی حساس روز شنبه مقابل دورتموند به میدان بروند.