دروازه بان های تیم ملی و تنفس در ارتفاع دو متری

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1897009
آوریل 02, 1402 در 2:15 ب.ظ
13.5 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

زیر پیکان برخاست،

بدون شک با حضور بیرانوند، حسینی، نزاز و پورحمیدی که هر کدام یک کلین شیت در لیگ برتر دارند، امیر قلانویی کار بسیار سختی برای انتخاب شماره یک تیم ملی خواهد داشت و باید دید کدام یک. از بازیکنانی که در نهایت به او اعتماد دارد.

1834551

علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نظام به عنوان سه دروازه بانی که سابقه حضور در تیم ملی را دارند و حسین پورحمیدی که برای اولین بار به سطح اول فوتبال ایران دعوت شد تا تجربه جدیدی در دوران حرفه ای خود کسب کند.

1834550

بدون شک یکی از فشرده ترین رقابت های تیم ملی روی خط دروازه با حضور ستاره های ملی پوش است.

    دروازه بان های تیم ملی و تنفس در ارتفاع دو متری

این 4 دروازه بان تمرینات اخیر خود را زیر نظر دینکا آلین، سرمربی رومانیایی تراکتورسازی انجام می دهند و خود را برای مبارزه با روسیه و کنیا آماده می کنند. در تمرین دیروز، یکی از تمریناتی که آلن برای شاگردانش در نظر گرفته بود، شوت های بلند و عرضی از کناره ها بود. این تمرین با پرش های بلند توسط دروازه بانان در کمپ همراه بود و آنها با اعتماد به نفس بیشتری نسبت به همیشه توپ را در هوا در اختیار گرفتند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با تصمیم امیر قلعه نویی پس از چندین سال تمامی دروازه بان های دعوت شده به تیم ملی از لیگ برتر ایران هستند. این ستارگان که بهترین آمار لیگ را به ثبت رساندند و هر کدام جزو بهترین بازیکنان تیم خود بودند.