راسموس هوجلوند در اوایل این فصل با برونو فرناندز و دیوگو دالوت درگیر دعوا بود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

فصل پرتلاطم منچستریونایتد، اریک تن هاگ، سرمربی تیم را در اولدترافورد تحت فشار زیادی قرار داده است.

مردان ده هاگ نتوانسته اند در طول کمپین با اجرای برخی از اجراهای عجیب و غریب از افراد و به عنوان یک گروه، هیچ نوع فرم ثابتی را در کنار هم قرار دهند.

راسموس هوجلوند، خرید گران قیمت، پس از پیوستن از آتالانتا در تابستان، موفق نشد و فقدان گل یکی از مشکلات اصلی یونایتد در طول فصل بوده است.

انصافاً در مورد جوان دانمارکی، او گاهی اوقات از خدمت گرسنگی می‌کشد و در نقطه کانونی حمله تن هاگ چهره‌ای بی‌حوصله نشان می‌دهد.

سبک بازی یونایتد در این فصل به طور مداوم زیر سوال رفته و هجلوند در بازی های خاصی با مشکل مواجه شده است.

در واقع، همانطور که توسط دیلی میل گزارش شده است، هجلوند در ناامیدی خود بسیار پر سر و صدا بوده است که منجر به چند جدایی با هم تیمی هایش در اوایل فصل شد.

گزارش شده است که این بازیکن 21 ساله به تن هاگ و کادر مربیگری اش شکایت کرده است که فرناندز به اندازه کافی به او پاس نمی دهد و متعاقباً دوباره با دیوگو دالوت پس از شکست 4-3 مقابل کپنهاگ در لیگ قهرمانان اروپا دچار اختلاف شد.

اعتقاد بر این است که کاپیتان باشگاه در آن اختلاف با دالوت طرف شد و هوجلوند سپس نگرانی های خود را با تیم مربیگری یونایتد مطرح کرد.

هوجلوند و دالوت پس از اینکه کادر مربیگری دانمارکی را تشویق کرد تا مستقیماً با دفاع راست این مشکل را مطرح کند، اختلاف خود را حل کردند.

پس از آن، کاپیتان یونایتد نیز با هجلوند صلح کرد و گفته می شود که این سه نفر یک بار دیگر از همان صفحه سرود می خوانند.

هوجلوند در این فصل 13 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده و پنالتی برنده را در ضربات نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری در روز یکشنبه به ثمر رساند.

اما ناامیدی در فصل یونایتد بسیار زیاد است، حتی یک جام حذفی ممکن است برای حفظ موقعیت تن هاگ در باشگاه کافی نباشد.

سه نفر درگیر در مناقشات فوق مسلماً جزو معدود بازیکنانی هستند که می توانند سر خود را در این کمپین بالا نگه دارند و بدون شک تن هاگ یا سرمربی بعدی می خواهند آنها را در همان صفحه نگه دارند و به فصل بعد و بعد از آن می روند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.


https://thepeoplesperson.com/2024/04/23/rasmus-hojlund-was-involved-in-feuds-with-bruno-fernandes-diogo-dalot-earlier-this-season-279273/ منبع: