مبارزه برای دستمال 300 هزار یورویی لیونل مسی; کار دو نفر به دادگاه کشیده شد/ من راننده اسطوره فوتبال آرژانتین نبودم! + عکس

همه چیز درباره لیونل مسی منحصر به فرد، خاص و با ارزش است. از فیلم بازی هایش گرفته تا جزییات زندگیش، دوستانش، تصمیماتش، قراردادهایش… حتی این قراردادی که در 13 سالگی روی دستمال نوشته شده و امضا شده است. زمانی که نمی دانست چه آینده شگفت انگیزی در انتظارش است. این سوغات معروف که از دسامبر 2000 در دست هوراسیو گاگیولی (مدیر وقت مسی و واسطه این معامله) بود و اکنون به حراج گذاشته شده است، باعث جنگ بین این بازیکن آرژانتینی و جوزپ ماریا مینگیا (مدیر استعدادیابی) شد. .

اختلاف بر سر مالکیت حوله است و گاگیولی در مصاحبه با Reluvo به اتهامات مینگیا پاسخ داد و گفت: “اظهارات مینگیا متناقض و دروغ است. او از توجه جهانی به فروش دستمال استفاده کرد تا جایگاه خود را در رادیو و تلویزیون بالا ببرد، هرچند به دروغ.

پس از امضای قرارداد بین کارلس رکساخ (مدیر فنی بارسلونا)، مینگیا و گاگیولی، میانجی توافق، گاگیولی، کیف را نگه داشت. ابتدا در یک گاوصندوق در بارسلونا و سپس در آندورا. او که اکنون در آندورا زندگی می کند، توضیح می دهد: «من چندین بار به عنوان صاحب دستمال در مطبوعات ظاهر شدم و هیچ کس، نه مینگیا و نه هیچ کس دیگری از من سؤال نکرد. به عنوان مثال: در مارکا در 11 ژانویه 2012 یا در ورزش در 30 آگوست 2020 و بسیاری مکان های دیگر.

مبارزه برای دستمال 300 هزار یورویی لیونل مسی;  کار دو نفر به دادگاه کشیده شد/ من راننده اسطوره فوتبال آرژانتین نبودم!  + عکس

مینگیا ادعا می کند که این دستمال متعلق به هر سه است، نه فقط گاگیولی. علاوه بر این، او آرزو دارد این دستمال را در موزه بارسلونا نگه دارد. گاگیولی معتقد است که اظهارات مینگیا متناقض است: “یک روز او گفت که دستمال در پرونده ای در دفترش است و روز بعد گفت که آن را به خانه برده است.” به عبارت دیگر، دستمال هرگز در پرونده دفتر او نبود. اظهارات او متناقض است زیرا او هرگز نمی دانست که دستمال کجاست. چون دستمال هرگز مال او نبود.

اختلاف بین این دو نفر به دادگاه کشیده شده و هم اکنون وکلا در حال بررسی موضوع هستند. مینگیا با گفتن اینکه گاگیولی راننده مسی است، سعی کرد به او توهین کند و گاجیولی در پاسخ گفت: من برای حرفه راننده احترام زیادی قائل هستم، خوشحالم کرد که مینگیا گفت من راننده خانواده مسی هستم، حتی اگر او داشته باشد. یک لحن تحقیرآمیز که باید عذرخواهی باشد، اما این نیز درست نیست.

گاگیولی همچنین افزود: “مینگیا همیشه می‌دانست که دستمال در دستان من است. او از دسامبر 2000 آن را از من نخواسته است. من در 18 مارس 2024 به فکس مینگیا و بونهامز (حراج‌گذار) پاسخ دادم.”

مطمئناً در روزهای آینده حقایق بیشتری فاش خواهد شد زیرا شخصی یکی از با ارزش ترین دارایی های دوران حرفه ای لیونل مسی را به دست می آورد. این دستمال در خانه حراج Bonhams با قیمت اولیه 300000 یورو فروخته شد.

بیشتر بخوانید: حراج کیف که مسی را به بارسلونا آورد/ تصمیم جنجالی ایجنت لئو در نوجوانی + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی