ستاره خشمگین یونایتد در اولدترافورد هو شد (تصویر)

قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل به پایان می رسد. ستاره فرانسوی دیروز مقابل نوریچ به ترکیب اصلی بازگشت اما در اواخر بازی مصدومیت را برطرف کرد و در دقیقه 74 جای خود را به خوان ماتا داد. اما پل پوگبا پس از خروج از زمین مورد اعتراض هواداران قرار گرفت، او در اولدترافورد هو شد و البته با دست پشت گوش نشان داد که برایش اهمیتی ندارد.


سرویس خبر شماره: 1820095 |
28 فروردين 1401 ساعت 13:52 |
5,894 |

0نظرات

رالف رنگنیک در پایان گفت: “راستش، من خودم چیزی نشنیده‌ام. اما در رختکن با کادر فنی صحبت کردیم. البته می‌دانم که هواداران یونایتد ناامید شده‌اند و شرایط برای ما پیش آمده است.” از مسابقه بازی در مورد واکنش هواداران به پل پوگبا. “این درست است. اما من فکر نمی کنم آنها باید به صورت فردی و به این شکل با بازیکنان رفتار کنند و به نظر من این عادلانه نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به نظر نمی رسد پل پوگبا تمایلی به تمدید قرارداد خود با یونایتد داشته باشد و پس از 6 سال این تیم را ترک خواهد کرد. پل پوگبا در تابستان 2016 به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال به اولدترافورد بازگشت اما در آن دوره عملکرد چندان خوبی نداشت و به دلیل مصدومیت بازی های زیادی را از دست داد.

هواداران یونایتد به عملکرد پل پوگبا ستاره فرانسوی و تیم گران قیمت این تیم واکنش نشان دادند.

پس از شکست مقابل آرسنال و تاتنهام، هت تریک کریستیانو رونالدو در خانه امیدهای یونایتد را برای صعود به چهار تیم برتر زنده نگه داشت، اما عملکرد ضعیف هواداران میزبان را راضی نکرد و آنها از سبک بازی و عملکرد یونایتد ابراز نارضایتی کردند. بزرگان این تیم نشان داده اند.