ستاره لیورپول و اسطوره منچستریونایتد؛ این رفتار بی ادبانه است/ دوران سختی را که لیورپول پشت سر گذاشت را فراموش کرد؟

لیورپول و منچستریونایتد روز یکشنبه در آنفیلد به تساوی 0-0 دست یافتند، نتیجه ای که هیچ کدام از آنها خوشایند نبود. فن دایک از تاکتیک های یونایتد در این مسابقه چندان راضی نبود و از آندره اونانا دروازه بان شیاطین سرخ انتقاد کرد و اساسا آنها را به انتخاب اتوبوس متهم کرد. این بازیکن هلندی گفت: فقط یک تیم برای پیروزی در این دیدار تلاش می کرد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد، ما در همه زمینه ها برتر بودیم، آنها امیدوار بودند به ما آسیب برسانند و با یک امتیاز مشغول هستند.

روی کین به اظهارات مدافع میانی اعتنایی نکرد و او را به یاد کاستی های لیورپول در لیگ طی 30 سال گذشته انداخت. او در مورد این مدافع گفت: “باید خودش را به او یادآوری کرد. او برای باشگاهی بازی می کند که در حدود 30 سال قهرمان شده است. او می گوید: فقط یک تیم می خواست قهرمان شود. منچستریونایتد ارزش یک امتیاز نداشت! منچستر. یونایتد روزهای سختی را سپری می کند، درست مثل لیورپول که سال ها در شرایط سختی به سر می برد، این گستاخی برای آنها نتیجه معکوس دارد.

ستاره لیورپول و اسطوره منچستریونایتد؛  این رفتار بی ادبانه است/ دوران سختی را که لیورپول پشت سر گذاشت را فراموش کرد؟

دنیل استوریج، کارشناس اسکای اسپورت و مدافع سابق لیورپول، سعی کرد از فن دایک دفاع کند و مداخله کرد: “نمی دانم که این بی ادبی بود یا نه.” کین پاسخ داد: «این متکبرانه است. او گفت منچستریونایتد مشغول است، فقط یک تیم برای بازی آمده است. ببینید، من چند بار اینجا بوده ام و دیده ام که لیورپول دوران سختی را پشت سر گذاشته و به تساوی رضایت داده است. اینطور در مورد آنها بد بگویم، بگوییم سرشان شلوغ است، فقط یک تیم می خواست برنده شود… یونایتد یکی دو موقعیت داشت، یونایتد مقابل آنها ایستاد. برخی از این بازیکنان ارزش یادآوری را دارند. یونایتد در وضعیت بدی قرار دارد، اما آنها سال‌ها در موقعیت خوبی قرار دارند.»

بعد از اینکه استوریج دوباره سعی کرد از فن دایک دفاع کند، کین گفت: “برای من این به معنای غرور است. این ناامید کننده است، اما مثل این است که آنها وارد زمین شدند و منچستریونایتد را شکست دادند. من سیتی، منچستریونایتد و لیورپول در دهه 80. او باید به یاد بیاورد که از کجا آمده است. آیا من درست می گویم که لیورپول هر 30 سال یک بار قهرمان شده است؟ خود او باید این را یادآوری کند. همانطور که گفتم من فقط می توانم به تجربه خودم نگاه کنم. من چندین بار مقابل لیورپول بازی کردم که در سختی بود، که مساوی بود و خوشحال بود. من به اینجا آمدم، یک تساوی گرفتم و خوشحال بودم. اما شما نباید تیم را شکست دهید.”

ستاره لیورپول و اسطوره منچستریونایتد؛  این رفتار بی ادبانه است/ دوران سختی را که لیورپول پشت سر گذاشت را فراموش کرد؟

یورگن کلوپ از ناتوانی بازیکنانش در گلزنی ناامید شده بود و عدم پیروزی به آرسنال اجازه داد تا جایگاه اول را از آنها بگیرد. سرمربی آلمانی گفت: از نتیجه راضی نیستم، باید این مسابقه را می بردیم. اما چیزهای دیگر را دوست داشتم. بازی ضد پرس و فشار ما خوب بود.»

اریک تناچر، سرمربی شیاطین سرخ از عملکرد دفاعی تیمش خوشحال بود و به بی‌بی‌سی گفت: “ما فهمیدیم و خوشحالیم زیرا لیورپول در اینجا در آنفیلد در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد. ما آنها را از ایجاد موقعیت و گل‌زنی باز داشتیم. یازده نفر بسیار خوب بودند. در زمین فوتبال همیشه با سازماندهی خوب و دفاع خوب شروع می شود. اگر من یک انتقاد داشته باشم این است که باید پاس های بیشتری به محوطه جریمه می فرستادیم تا به حریف آسیب بزنیم. این قدم بعدی است که باید برداریم و باید انجام دهیم. در سطوح عملکرد ما سازگارتر است.”

لیورپول روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ میزبان وستهام است. یونایتد به ورزشگاه لندن می رود تا روز شنبه به مصاف چکش ها برود.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی