سکوت مطلق در برابر یک اتهام بزرگ


سرویس خبر شماره: 1987702
27 دسامبر 1402 در 10:43 ق.ظ |
1.2 هزار |

0نقطه نظر

نه استقلال و نه فدراسیون تکذیب نکرده اند

سکوت اعضای فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال در خصوص نامه افشا شده دبیرکل فدراسیون فوتبال به مدیر حراست این مجموعه عجیب است.

سکوت مطلق در برابر یک اتهام بزرگ

به گزارش روزنامه ورزشی، این سه عصر، انتشار نامه مصور هدایت الله ممبینی، دبیر کل فدراسیون فوتبال به محمدحسین حمیسی، مدیر حراست این فدراسیون، با موج عظیمی از اخبار همراه بود.

ممبینی در این نامه که مربوط به ده روز پیش است از مدیر حراست فدراسیون خواسته است با باشگاه استقلال به دلیل استفاده غیرقانونی از سربرگ فدراسیون و امضای آن بدون اطلاع فیفا برخورد کند.

در عین حال پس از افشای این سند عجیب، سوال بزرگ این است که چرا مسئولان فدراسیون فوتبال و دبیر کل فدراسیون در این باره توضیح دقیقی نمی دهند؟ در واقع سؤال این است که: اگر این مدرک واقعی است، چرا ممبینی توضیح مفصلی در مورد آن نمی دهد یا اگر صحت ندارد، چرا آن را انکار نمی کند.

سوال دیگر این است که چرا باشگاه استقلال متهم به اتهامات سنگین و سنگین با انتشار این سند از شب گذشته تاکنون هیچ واکنشی به این نامه و این خبر نداشته است؟ در واقع سوال این است که بزرگتر و عجیب تر از این چه اتفاقی قرار است بیفتد که مدیران این باشگاه شفاف سازی و توضیح دهند؟

لازم به ذکر است از زمان انتشار تصویر این نامه در رسانه ها گمانه زنی ها در مورد محتوای نامه افزایش یافته و افکار عمومی می خواهند بدانند که آیا این نامه واقعی است، روابط بین باشگاه استقلال و فیفا چه هدفی داشته است.

مجله اخبار فوتبال داخلی