مربی گل گهر و خلق یک لحظه عجیب دیگر!


سرویس خبر شماره: 2015496
31 آوریل 1403 ساعت 3:50 ق.ظ.
61 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازی چگونه مساوی شد؟

گلگهر سرمربی یونان در نشست خبری خود از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل استقلال خوزستان که به شکل عجیبی انجام شد ابراز تعجب کرد.

مربی گل گهر و خلق یک لحظه عجیب دیگر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گل گهر در هفته بیست و چهارم یکی از عجیب ترین اتفاقات فصل را تجربه کرد. آنها تا دقیقه 90 با دو گل از استقلال خوزستان پیش بودند اما به یکباره و با خطای فردی شرایط به سود شاگردان سیروس پورموسوی تغییر کرد و در حالی که داور 7 دقیقه وقت تلف شده را اعلام کرده بود، گل استقلال خوزستان به ثمر رسید. در دقیقه 2+90

شاگردان پورموسوی علیرغم 5 دقیقه باقی مانده خیلی زودتر به گل رسیدند و توانستند در دقیقه 4 وقت اضافه به لطف والی تماشایی بازی را به تساوی بکشانند و شگفتی حاضران در ورزشگاه گل گهر را به خود اختصاص دهند.

جالب ترین صحبت های اوزونیدیس در ابتدای نشست خبری بود و سخنان خود را با این جمله آغاز کرد: نمی دانم باید چه جوری باشم؟!

اوزونیدیس که حدود 3 دقیقه در مورد این دیدار صحبت می کرد، در ادامه از برتری مطلق تیمش در 90 دقیقه و اینکه چیزی از حریف ندید صحبت کرد. گل گهر سرمربی یونان که بعد از شکست مقابل هواداران هاسلی در کنفرانس خبری مطرح شد، این بار چهره خود را تغییر داد و گفت: وقتی می بینید بازی 2-2 به پایان می رسد، تعجب می کنید واقعا چطور شد. 2 در 2؟!»

گل گهر پس از سه شکست متوالی مقابل استقلال خوزستان، با وجود عملکرد خوب، نتوانست به نتیجه مطلوب دست پیدا کند و البته این مشکل بی ارتباط با غیبت تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی این تیم نیست و به وضوح جای ستاره ها خالی است. . از این تیم مانند زندیب، ثور، نوید عاشوری و مسیح زاهدی.

مجله اخبار فوتبال داخلی