پرویز برومند: من به خطیر اعتقاد دارم!


سرویس خبر شماره: 2015497
آوریل 31, 1403 در 04:06
471 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دوران ما تقلید از بازی برگه خالی نبود

پرویر برومند از حضور تیم های استقلال و پرسپولیس در صدر جدول رده بندی لیگ برتر ابراز خوشحالی کرد.

پرویز برومند: من به خطیر اعتقاد دارم!

به گزارش “ورش سه”، پرویز برومند که در دیدار نمادین تیم های رسانه ورزش با یاران آب پرور حضور داشت، در حاشیه این دیدار درباره مسابقات لیگ برتر صحبت کرد.: خیلی خوشحالم که تیم های تهرانی مثل دوران جوانی من در صدر رده بندی هستند و ارزش های خود را نشان داده اند. طی چند سال گذشته تلاش هایی برای تضعیف این دو تیم انجام شد اما صد هزار بار خدا را شکر با حمایت هواداران آنها این امر میسر نشد و همچنان شاهد این موضوع هستیم. در بالای جدول هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. الان اسم من استقلال است و امیدوارم استقلال قهرمان شود.

وی سپس به بیان اجرای سید حسین حسینی پرداخت: عالی بود دوران ما مربوط به آن نمایش ها، کلین شیت ها و آن مشکلات نبود، اما از او بسیار سپاسگزارم که در برخی بازی ها برای تیم ما گل نگه داشت و گلی نخورد. دروازه استقلال همیشه از تیم ملی حمایت کرده است. امیدوارم هر چه زودتر به تیم ملی برود.

برومند در پاسخ به سوالی درباره انتقال استقلال و پرسپولیس گفت: عالیه. با این سوالی که پرسیدید با این همه مدیرانی که به این دو تیم می آیند شوخی می کنم. من نمی فهمم وقتی یک تیم بدهکار است چطور چیزی ندارند و تیم ها بیشتر بدهکار می شوند؟ مدیران زیادی آمده اند تا صندلی های مدیریتی این دو باشگاه را سکوی پرتاب خود کنند. من در حال حاضر شغلی ندارم و فکر می‌کنم آقای خطیر کار خوبی انجام می‌دهد، اما اینکه کسی تصمیم بگیرد با بدهی به باشگاه برود، باید به آن فکر کرد.

او ادامه داد: امیدوارم تصمیمی که گرفتند جدی باشد و نخواهیم دوباره AFC را گول بزنیم چون این موضوع تا 2-3 سال دیگر مشخص می شود و برای آبروی کشور ما ایران بسیار بد است. متأسفانه فکر می کنم باز هم با چنین چالشی مواجه خواهیم شد و چون به تاریخ ارسال مدارک نزدیک شده ایم دوباره این بحث را داغ کرده اند. امیدوارم درست باشه امیدوارم بعد از مدت ها استقلال و پرسپولیس به توافق برسند. به سن ما نرسیده اما امیدوارم به این بچه ها برسد. من همیشه می گویم ما این کار را برای این نسل انجام دادیم، اما از آن لذت بردیم و آنها پول می گیرند.

مجله اخبار فوتبال داخلی