مشکل عجیب وینگر چلسی: نتونستم پاس بدم!


وی در مورد عوارض این موضوع گفت: انجام هر کاری برایم سخت بود، واقعاً قدرتی در پاهایم احساس نمی کردم و مشکلات زیادی داشتم، سعی می کردم توپ را به فاصله 10 متری پاس بدهم اما من قدرت انجام همین کار را نداشتم و نتوانستم.»
این وینگر چلسی درباره دلیل احتمالی این اتفاق افزود: فکر می کنم یکی از عوارض ویروس کرونا بود که در ماه دسامبر داشتم، اما برای من عجیب بود که این مدت طولانی چنین عوارضی داشتم و سعی کردم این کار را انجام دهم. تمرین‌هایی برای بهبود وضعیتم».



مجله اخبار فوتبال خارجی

کالوم هادسون اودوی، وینگر چلسی از مشکل عصبی عجیبی که برایش رخ داده است فاش کرد.


سرویس خبر شماره: 1832883
19 جولای 1401 @ 2:02 بعد از ظهر
4.9 هزار |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هادسون اودوی فصل گذشته 28 بازی برای چلسی انجام داد اما از ماه مارس به دلیل مصدومیت تاندون آشیل نتوانسته به این تیم بپیوندد.
این بازیکن در دوران غیبت خود از میادین تلاش کرد تا بر مشکلات بدنی غلبه کند و شرایط را برای بازگشت درخشان به میادین آماده کند. او اکنون در مورد موضوع عجیبی که در فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم می کرد صحبت کرد.
هادسون اودوی به دیلی میل گفت: «این چیز بسیار عجیبی بود. من دچار حمله عصبی و پیچ خوردن اعصاب پشت بدنم شدم و به نظر می رسید که در تمام بدنم پخش شده است. این اتفاق باعث شد که نتوانم تمام ماهیچه های بدنم را کنترل کنم.”