نقش ویژه یک ورزشگاه در مسابقات قهرمانی آرژانتین (عکس)


سرویس خبر شماره: 1860009
28 دسامبر 1401 در 07:01
1.3 هزار |

0نقطه نظر

رکورد تاریخی شاگردان اسکالونی در 3 بازی;

آرژانتین در آن 5 بازی بیش از 88 هزار تماشاگر در ورزشگاه لوسیل داشت و بدون شک این ورزشگاه برای آنها زمینی به حساب می آمد که در آن از حمایت بسیار خوبی از سوی تماشاگران برخوردار بودند و می توان گفت که یکی از دلایل آن است. پیروزی آنها در جام جهانی 2022. این یک استادیوم بود.

سه بازی قطر در جام جهانی با حضور 88966 نفر در ورزشگاه لوسیل بیشترین تعداد هواداران را به خود جلب کرد و در یک طرف هر سه بازی تیم ملی آرژانتین و دیدارهای این تیم مقابل مکزیک (مرحله گروهی) کرواسی بود. (نیمه نهایی)) و میزبان فرانسه (فینال) بود.

به گزارش “ورش سه”، قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 با پیروزی مقابل فرانسه به دست آمد و شاگردان لیونل اسکالونی 5 بازی از هفت بازی خود را در همین ورزشگاه انجام داده اند.

ورزشگاه لوسیل دوحه که بزرگترین ورزشگاه میزبان مسابقات جام جهانی قطر بود و بیشترین ظرفیت را داشت، در پنج بازی آلبی سلسته مقابل عربستان سعودی، مکزیک، هلند، کرواسی و در نهایت فرانسه میزبان لیونل مسی و دوستانش بود. رکورد تعداد تماشاگران در همان ورزشگاه

بزرگترین ورزشگاه جام جهانی از ابتدا برای مسابقات قهرمان این رقابت ها بود!

    نقش ویژه یک ورزشگاه در مسابقات قهرمانی آرژانتین (عکس)

این عدد باورنکردنی عصر یکشنبه روی تابلوی امتیازات ورزشگاه لوسیل درج شد تا مشخص شود حضور این تعداد تماشاگر چقدر در موفقیت آرژانتین و قهرمانی در جام جهانی تاثیر داشته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی