واکنش مجیدی پس از اولین قهرمانی در لیگ امارات

فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا در پایان این دیدار و در نشست خبری گفت: به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی بسیار با کیفیت بود. واقعیت این است که الوحده تیم خوب و باکیفیتی است. با استراتژی که داشتیم توانستیم گلزنی کنیم. از بازیکنانم تشکر می کنم.

وی گفت: بازی تاکتیکی خوبی داشتیم و به بازیکنان به خاطر جنگندگی و روحیه عالی شان تبریک می گویم. الوحده تیم فوق العاده ای است اما ما توانستیم آنها را مهار کنیم و از خلق موقعیت جلوگیری کنیم.

کلبا سرمربی اتحاد خاطرنشان کرد: تنها تفاوت تقابل با البطائح و الوحده این است که حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم. امروز نتیجه خوبی گرفتیم اما باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال اتحاد کلبا موفق شد در دیداری سخت مقابل میزبان الوحده به پیروزی برسد. لئوناردو اسپادیسو بازیکن 22 ساله برزیلی تیگرس تک گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا گفت نتیجه خوبی گرفتیم اما باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

واکنش مجیدی پس از اولین قهرمانی در لیگ امارات

وی گفت: با وجود قدرت الوحده، استراتژی برد را به نمایش گذاشتیم و با کسب سه امتیاز مهم ترین دستاورد بازی را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: چیزی که مهمتر از برد بود این بود که بازیکنان تمام توان خود را در زمین بگذارند. برای من خیلی مهم است. من از آنها تشکر می کنم.


سرویس خبر شماره: 1843135
20 سپتامبر 1401 ساعت 01:22
8.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما تیم محکمی را شکست دادیم، آنها را به خوبی آنالیز کردیم

مجیدی در پایان گفت: به اسماعیل مطر به خاطر ادامه بازی تا این سن تبریک می گویم و از دیدنش خوشحالم. خاطرات بازی با او را در اینجا آوردم. به یاد دارم زمانی که به عنوان بازیکن در امارات بازی می کردم او را دیدم و شهرت او ثابت کرد که سن فقط یک عدد است.



مجله اخبار فوتبال داخلی