پاری سن ژرمن پیشتاز رقابت هافبک برتر دن اشورث برونو گیمارش – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


منچستریونایتد بار دیگر در وقت های اضافه شده برتری خود را از دست داد و در نهایت روز پنجشنبه در استمفوردبریج با نتیجه 4-3 مغلوب چلسی شد.

این باخت دراماتیک در حالی رخ داد که شیاطین سرخ هفته گذشته گل تساوی را در ثانیه های آخر مقابل برنتفورد دریافت کردند و با حضور سر جیم رتکلیف، سبک بازی اریک ده هاگ بار دیگر سوالات بیشتری را نسبت به ارائه پاسخ ایجاد کرد.

یک بار دیگر شیوه ناقص انتقال بالای سرمربی به میزبان اجازه داد تا فرصت‌های پس از آن ایجاد کنند، در حالی که هلندی حتی پس از بازی پیشنهاد کرد که شیاطین سرخ تسلط داشته باشند، که مطلقاً اینطور نبود.

در حالی که حمایت از سبک سرمربی سخت می شود، عملکرد کازمیرو مشکل بزرگ دیگری است که تیم برای حرکت رو به جلو باید آن را حل کند.

خروج کازمیرو

این برزیلی برای جلوگیری از ردیابی به چالش ها ادامه داد و آبی ها بارها و بارها به راحتی او را دور زدند. او بیش از یک یارد از سرعت خود را از دست داده است و بهترین مناسب برای این سبک معیوب نیست.

گزارش شده است که INEOS از جذب این فوق ستاره سابق رئال مادرید چندان از باشگاه راضی نیست زیرا او همیشه به دلیل سن و خواسته هایش در فوتبال انگلیس یک راه حل کوتاه مدت بود.

دستمزد برنده پنج بار لیگ قهرمانان اروپا مشکل دیگری است و به نظر می رسد با توجه به اینکه باشگاه های عربستان سعودی به دنبال امضای او هستند، احتمال خروج تابستانی از این بازیکن وجود دارد.

اگر این بازیکن 32 ساله به پایان برسد، یک جانشین مورد نیاز خواهد بود و از جمله نام هایی که با انتقال به اولدترافورد مرتبط است برونو گیمارش است.

دن اشورث، مدیر ورزشی نیوکاسل یونایتد، قرار است به انقلاب INEOS در منچستر بپیوندد و او مشتاق است تا یک بازیکن برزیلی را با خود بیاورد.

سرخابی ها نیز به دلیل افزایش نگرانی های PSR آماده فروش هستند و سان مدعی شده است که پاری سن ژرمن در این رقابت از یونایتد جلوتر است.

این بازیکن 26 ساله مشتاق بازی در لیگ قهرمانان است، چیزی که تیم سنت جیمز پارک نمی تواند ارائه دهد و یونایتد هم نمی تواند در حال حاضر آن را فراهم کند، و بنابراین به نظر می رسد خروج از این تیم در دسترس است.

نیوکاسل برای حفظ برونو در تابستان با نبرد سختی روبروست. او یکی از بهترین هافبک های جهان است و بیش از یک سال است که در رادار PSG بوده است.

PSG پیشتاز مسابقه است

آنها در تابستان بودجه خواهند داشت و با رعایت بند آزادسازی پلک نمی‌زنند. ادی هاو نمی خواهد بازیکن را از دست بدهد، اما ممکن است موضوع به دلیل FFP به کلی از دست او خارج شود.

گزارش ها ادعا می کنند که آرسنال و منچستریونایتد نیز به گیمارش علاقه مند هستند، اما اعتقاد بر این است که پاری سن ژرمن در صف اول قرار دارد.

تیم تاین ساید در ژانویه 2022 مبلغ 35 میلیون پوند برای امضای این بازیکن برزیلی به المپیک لیون پرداخت کرد و بند فسخ آن 100 میلیون پوند است.

گیمارش در این فصل 3 گل و 7 پاس گل به ثمر رسانده است و سرخابی ها ممکن است یونایتد را از خرید هر یک از بازیکنان خود به دلیل قرارداد اشورث محروم کنند و این ممکن است به این معنی باشد که بازگشت به فرانسه برای استاد خط میانی در میان است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/05/paris-saint-germain-leading-the-race-for-dan-ashworths-top-midfield-target-bruno-guimaraes-278501/ منبع: