بیل ها اجازه ندادند استفون دیگز به دنبال معامله ای با روسای جمهور باشد

علیرغم تولید مداوم او در WR، استفون دیگز از Bills به Texans مبادله شد. آل پرو 30 ساله چهار فصل با بوفالو دوام آورد. دیگز بازیکن با استعدادی است، اما او از استقبال خود با بیلز غافل شد. دفتر اصلی بوفالو حاضر نبود با درامی که دیگز آورده بود مقابله کند.

به همین دلیل به او اجازه دادند تا با هر تیمی در لیگ به جز یک تیم معامله کند. بیل ها از مبادله استفون دیگز به سران کانزاس سیتی خودداری کردند. برای لوایح کاملاً منطقی است. کانزاس سیتی تنها تیمی بوده است که به نظر می رسد نمی توانند در پلی آف آن را شکست دهند. آنها قرار نبود یک WR با استعداد مانند آن را برای بازی برای چیفز عوض کنند. دیگز با تگزاسی ها معامله شد و بیل ها به آنچه می خواستند رسیدند. او دیگر در تیم آنها نیست و برای چیفز بازی نمی کند.

بیل ها به صراحت اعلام کردند که هرگز قرار نیست استفون دیگز را با رئیسان معامله کنند

جاش آلن در پنج فصل به عنوان QB of the Bills، پنج بار به پلی آف راه یافته است. در طی سه مرحله از این پنج مرحله پلی آف، بوفالو فصل خود را توسط پاتریک ماهومز و چیفز به پایان رساند. کانزاس سیتی شماره بیلز را در فصل بعد دارد و این تیمی است که به نظر نمی رسد آنها را شکست دهند. شما نمی توانید بوفالو را سرزنش کنید که به استفون دیگز اجازه نداده تا با چیفز معامله کند. مدیر کل برندون بین و مالک تری پگولا هرگز اجازه نمی دادند این اتفاق بیفتد.

در حال حاضر، دیگز با هیوستون تگزاس است و با CJ Stroud، تازه کار تهاجمی سال 2023 بازی خواهد کرد. اجرای هیوستون در سال 2023 جادویی و غیرمنتظره بود. هیچ کس تگزاسی ها را به عنوان مدعی پلی آف در سال اول با QB تازه کار انتخاب نکرد. با این حال، استرود ثابت کرد که متفاوت از بقیه است و در فصل گذشته یک بازیساز پویا بود. بهترین WR او در سال 2023 نیکو کالینز بود. استرود این تجمل را نخواهد داشت که با تمام All-Pro WR مانند استفون دیگز بازی کند.

استفون دیگز تیم را ترک کرد و بوفالو با هسته جالبی از WR ها باقی ماند. کرستین ساموئل، خلیل شاکر و مک هالینز سه بازیکن برتر آنها هستند. حدس و گمان هایی وجود دارد که Bills می توانند معامله کنند و به دنبال گرفتن یکی از WR های برتر در دور اول باشند. جاش آلن برای جایگزینی دیگز به یک WR1 نیاز دارد. به خصوص که این تیم در این فصل گیب دیویس را در آژانس آزاد از دست داد. یافتن امتیاز QB یک WR جدید برای Bills در این فصل ضروری است.



https://sportslens.com/news/buffalo-allowed-stefon-diggs-to-seek-a-trade-with-any-team-but-the-kansas-city-chiefs/ منبع: