ویرجیل فن دایک می خواهد انتقام منچستریونایتد را پس از 24 ساعت صدمه به لیورپول بگیرد – لیورپول اف سی

لیورپول در بازگشت به اولدترافورد روز یکشنبه برای انتقام “آسیب” شکست ماه گذشته در جام حذفی مقابل منچستریونایتد آماده است.

تنها سه هفته است که قرمزها توسط رقبای سرسخت خود از قدیمی ترین رقابت های جام حذفی جهان کنار گذاشته شدند و در یک تساوی فراموش نشدنی در یک چهارم نهایی با نتیجه 4-3 شکست خوردند.

و فن دایک می‌گوید تمرکز تیم بر این است که شیاطین سرخ نتوانند به امید قهرمانی در لیگ برتر در این فصل، مشکل مشابهی ایجاد کنند.

او گفت: “البته هنوز تازه است، بسیار ناامید کننده بود، باخت هرگز خوب نیست. به خصوص نحوه باخت ما در آن روز، چیزی است که در 24 ساعت بعد از بازی به درد می خورد.

شما می خواهید به ومبلی بروید، می خواهید بروید و در آن نیمه نهایی بازی کنید، اما ما مجبور شدیم به سرعت به تیم ملی برویم.

اما اکنون تمرکز روی ریکاوری و کارهایی است که باید در برابر آنها بهتر انجام دهیم زیرا دوباره چالش بزرگی خواهد بود.

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 17 مارس 2024: داروین نونیز (L) لیورپول و کاپیتان ویرجیل فن دایک پس از بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین باشگاه منچستر یونایتد و لیورپول در اولدترافورد افسرده به نظر می رسند.  منچستریونایتد در وقت اضافه 4-3 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ون دایک در پاسخ به این سوال که لیورپول باید چه کاری را بهتر انجام دهد، پاسخ داد: «بازی را ببر! آنها بازی را خوب شروع کردند و تماشاگران را پشت سر گذاشتند و به آنها فشار آورد.

دریافت گل ناامید کننده بود اما بعد از آن بازی را کنترل کردیم و دو گل خوب زدیم و می توانستیم بهتر عمل کنیم.

اما ما آنها را زنده نگه داشتیم و آنها از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کردند. این به آنها افتخار می کند، اما ما روز یکشنبه به آنجا می رویم تا شرایط را برگردانیم و مطمئن شویم که سه امتیاز را به دست می آوریم.

با وجود 22 امتیاز جدایی دو تیم در جدول لیگ برتر، لیورپول در هر دو دیدار خود در این فصل نتوانسته است منچستریونایتد را شکست دهد.

اما فان دایک فکر نمی‌کند که این موقعیت‌ها یا این واقعیت که تیم اریک تن هاگ در آخرین بازی مقابل چلسی با نتیجه 4-3 شکست خورده بود، تأثیر زیادی بر روند کار نخواهد داشت.

“ما نمی توانیم امتیاز از دست بدهیم”

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 17 مارس 2024: ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، تیمش را قبل از بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین باشگاه منچستریونایتد و باشگاه لیورپول در اولدترافورد هدایت می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او افزود: بازی‌هایی که ما مقابل هم انجام می‌دهیم، همیشه به تنهایی انجام می‌شود، از نظر نتیجه خیلی مهم نیست که چند روز قبل یا یک هفته قبل از آن چه اتفاقی افتاده است.

این به تنهایی است، برای تیم ها و هواداران بسیار مهم است. ما فقط یک هدف داریم، تلاش برای بردن بازی، و ما همه چیز را می دهیم و به همه در بهترین حالت نیاز داریم.

ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم، این تمرکز در لیورپول است.

ما می دانیم که چقدر برای دنیای خارج مهم است، اما برای ما در مرحله ای هستیم که نمی توانیم امتیاز از دست بدهیم، بنابراین برای کسب سه امتیاز به آنجا می رویم.

ما می دانیم که سخت خواهد بود اما برای آنها نیز سخت خواهد بود. آنها امشب (پنجشنبه) بازی سختی داشتند، بنابراین آنها نیز باید ریکاوری کنند و برای یک چالش سخت آماده شوند.

“من مشتاقانه منتظر آن هستم و بیایید ببینیم، امیدوارم که کار را انجام دهیم.”

https://www.thisisanfield.com/2024/04/virgil-van-dijk-wants-man-united-revenge-after-24-hours-of-hurt-for-liverpool/ منبع: