پوندیت پیشنهاد می کند که ستاره LFC ممکن است در تابستان امسال از آنفیلد خارج شود

فکر می کنم اگر به ترنت نگاه کنید [Alexander-Arnold]، او به کمی رقابت نیاز دارد. میدانم [Calvin] رمزی از آبردین رفت اما هنوز خیلی جوان است.

هاتون به Football Insider (از طریق این فوتبال است): شما به افرادی مانند گومز نگاه کنید، من فکر می کنم او بازیکن خوبی است وقتی در کنارش باشد [Virgil] ون دایک و او کاملا آماده هستند و روی تمام سیلندرها شلیک می کنند. آیا آنها سعی خواهند کرد کسی را بیرون ببرند تا کسی را وارد کنند؟ احتمالا.

شاگردان یورگن کلوپ در این فصل برای ثبات تلاش کرده‌اند و با تیمی که در فصل گذشته که دو بازی با تکمیل یک چهارگانه باشکوه و تاریخی فاصله داشتند، فاصله زیادی دارند.

از مجموع رقابت‌های جام حذفی و با هفت امتیاز فاصله از چهار تیم برتر، انتظار می‌رود مرسی‌سایدرها در تابستان امسال در بازار نقل و انتقالات فعال باشند و بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که بازسازی بسیار ضروری است.

تقویت وسط پارک ضروری است، با جود بلینگهام “اولویت” کلوپ، اما لباس آنفیلد نیز اکنون با تعدادی مدافع میانی جدید مرتبط است.

“من فکر می کنم بازیکنانی وجود خواهند داشت که آنها به دنبال جذب آنها خواهند بود. اما وقتی همه آمادگی و اعتماد به نفس دارند، تیمی با کیفیت دارند، نمی توان این را انکار کرد.” پس آنجاست [Jurgen] کلوپ می خواهد به آن بازگردد.”

https://www.empireofthekop.com/2023/03/24/pundit-suggests-liverpool-star-summer-exit/ منبع:

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

بیشتر بخوانید: لیورپول در رقابت برای ستاره با استعداد زیر 21 سال فرانسه؛ بارسلونا قصد ندارد برای امضای او با قرمزها بجنگد

قرارداد دومی تابستان آینده تمام می‌شود، بنابراین ممکن است قراردادش را به پایان برساند، در حالی که ما می‌توانیم با او که فقط 25 سال سن دارد و اکنون یک بازیکن با تجربه است، مبلغ قابل توجهی برای شماره 2 خود دریافت کنیم.

آلن هاتون پیشنهاد کرده است که جو گومز ممکن است در تابستان از لیورپول جدا شود، در زمانی که قرار است دوره شلوغی برای باشگاه باشد.

خط میانی در حال حاضر منطقه اصلی نگرانی لیورپول است، زیرا بازیکنانی مانند جردن هندرسون و فابینیو شروع به نشان دادن علائم پیری کرده اند و انتظار می رود هر دوی آنها نابی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل باشگاه را ترک کنند.

Per Schuurs از تورینو و Evan Ndicka از اینتراخت فرانکفورت تنها دو نامی هستند که طبق گزارش‌ها، تاکتیک‌دان آلمانی ما به آن‌ها علاقه دارد و به این معنی است که گومز یا جوئل ماتیپ ممکن است در راه خروج باشند.