رئیس آسیا: بازی پرسپولیس جایی برای جبران است


سرویس خبر شماره: 1936814
21 مه 1402 در 08:17 ب.ظ
16 هزار امتیاز خبر|

18نقطه نظر

بیم آن داریم که به دلیل کمبود امکانات، عدالت اجرا نشود.

سرآسیایی درباره نتایج گل گهر در هفته های اخیر توضیح داد: در چند دیدار اخیر با وجود توانایی و کیفیتی که نشان دادیم نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم. این بازی مکانی برای جبران این مشکل برای ما است. به همین دلیل انگیزه های زیادی برای این بازی داریم.
وی در پایان به نگرانی گلزنان در بازی روز بعد اشاره کرد و افزود: تنها دغدغه ما هواداران پرشور و متعصب پرسپولیس نیستند که فردا به ورزشگاه بیایند. نه فشار بازی است و نه تکنیک و تیم خوب پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است. با وجود داوران با کیفیت بسیار خوبی که داریم، بزرگترین نگرانی ما برای بازی فردا کمبود امکانات داوری است. باید گفت گاهی به دلیل حداقل امکانات عدالت رعایت نمی شود. نصب های بسیار مهمی که در تمام این مدت آماده نشده اند و قطعا بر کیفیت آنها تاثیر می گذارد. نگرانی بزرگ ما این است که امکانات لازم برای داوران با کیفیت بسیار خوبمان را نداریم، بنابراین می ترسم بازی مهم فردا خارج از عدالت باشد. امیدواریم این سوال مورد بررسی قرار گیرد و هر چه زودتر حداقل امکانات برای داوری ما فراهم شود.
مجتبی سرآسیایی به هواداران قول داد که بازی خوبی را ببینند و گفت: آرمین سهرابیان را به خاطر چهار کارت نداریم. بازیکنان مصدوم زیادی که داشتیم کم کم به ما ملحق شدند. تلاش می کنیم مقابل تیم خوب پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشیم و با موفقیت از زمین خارج شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی سرآسیایی سرمربی گل گهر که فرصت حضور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس را نداشت با انتشار ویدئویی از دیدار حساس روز بعد تیمش صحبت کرد.
وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به آمادگی بالای این تیم گفت: در خصوص بازی حساس روز بعد با تیم بزرگ پرسپولیس باید گفت که از همه نظر آماده هستیم تا رویارویی و آن تقابل بزرگ. موقعیتی خاص و حساس مقابل هواداران تیم محبوب پرسپولیس. بچه ها شرایط بازی را می دانند.
وی ادامه داد: آمادگی کامل داریم و می دانیم که این بازی با وجود شرایط یک ویترین عالی است و با توجه به حضور هواداران پرسپولیس به بازیکنان اشاره کردیم که این بازی هم یک حواس پرتی بزرگ است و می تواند عدم تمرکز ما را مجازات کند. حتی اگر درصد کمی مقابل تیم پرسپولیس تمرکز نکنیم قطعا مجازات می شویم. با تمرکز صد در صد و انگیزه زیادی وارد این بازی می شویم.
سرآسیایی با اشاره به شرایط تیم فوتبال گل گهر افزود: این بازی برای ما حساسیت های خاص خود را دارد. ما انگیزه های خودمان را داریم. هم از نظر قرعه کشی و کسب سهمیه آسیایی و هم اینکه یک تقابل بزرگ و ویترین بزرگ برای همه فوتبالیست ها و بازیکنان و مربیان است و انگیزه زیادی ایجاد می کند. ما کاملا حساسیت این بازی را درک می کنیم.

1718540

سرمربی تیم فوتبال گل گهر می گوید تنها دغدغه این تیم برای بازی روز بعد مقابل پرسپولیس کمبود امکانات برای تیم داوری است.

رئیس آسیا: بازی پرسپولیس جایی برای جبران است