آرسنال از مهاجم سابق لیورپول پیشی گرفت


سرویس خبر شماره: 1987676
27 دسامبر 1402 در 7:12 ق.ظ.
11.1 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال علاقه زیادی به جذب دومینیک سولانکه دارد و این موضوع را به سران این باشگاه اطلاع داده است.

آرسنال از مهاجم سابق لیورپول پیشی گرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال در این فصل نمایش خوبی در بین تیم های بزرگ لیگ برتر انگلیس ارائه کرد و موفق شد بار دیگر خود را در رقابت برای قهرمانی این رقابت ها بیابد.

با این حال بسیاری از هواداران این تیم و رسانه های انگلیسی معتقدند خط حمله توپچی ها به اندازه کافی قوی نیست و مهاجمان آرسنال نتوانسته اند انتظاراتی را که از آنها انتظار می رود برآورده کنند.

حالا دیلی استار گزارش داده است که آرتتا علاقه زیادی به سولانکه دارد و امیدوار است بتواند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه سال آینده به خدمت بگیرد.

در این خبر تاکید شده است که بورنموث آماده مذاکره با سران آرسنال برای فروش این ستاره 26 ساله است اما تنها در صورتی جدایی او را می پذیرد که حاضر باشند بیش از 55 میلیون یورو برای او بپردازند.

سولانکه در ژانویه 2019 با قراردادی به ارزش 24 میلیون یورو از لیورپول به بورنموث پیوست و در این فصل او یکی از موفق ترین مهاجمان لیگ برتر انگلیس بوده و تاکنون 8 گل به ثمر رسانده است.

آرسنال آماده است تا در صورت توافق نهایی با بازیکن و مدیران بورنموث و تایید کادر مربیگری و بخش جذب بازیکن، او را به خدمت بگیرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی