آلن شیرر فکر می‌کند که لیورپول می‌تواند ناامید بزرگی باشد

آلن شیرر مدعی شده است که یکی از بازیکنان لیورپول ممکن است با ناامیدی بزرگ از دست دادن یک تورنمنت بزرگ برای کشورش در تابستان امسال روبرو شود.

اکنون بیش از 50 روز تا آغاز یورو 2024 باقی مانده است و دیری نمی‌گذرد که همه نگاه‌ها به گرت ساوت‌گیت برای اعلام فهرست تیم ملی انگلیس برای فینال‌ها در آلمان معطوف می‌شود.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

سرمربی سه شیرها توانست تیم‌های 26 بازیکنی را برای دو تورنمنت مهم اخیر انتخاب کند، اما او در تابستان امسال به 23 نفر محدود خواهد شد و اسطوره نیوکاسل معتقد است که ترنت الکساندر-آرنولد می‌تواند از جمله بازیکنانی باشد که به دلیل این بازی از دست می‌دهند. کاهش

شیرر که در پادکست The Rest Is Football صحبت می کرد، درباره امیدهای نایب کاپیتان لیورپول برای انتخاب یورو 2024 گفت: “من آن را به این سادگی نمی بینم. اگر یک تیم 26 نفره باشد، او شانس بسیار بیشتری دارد. اگر این تیم 23 نفره باشد، فکر می‌کنم او ممکن است برای ورود به این تیم مشکل داشته باشد.»

بیشتر بخوانید: ارقام Opta ثابت می‌کنند که چرا کلوپ به موقعیت شوخی‌ای که لیورپول در این فصل با آن مواجه شد، حق داشت.

بیشتر بخوانید: “بسیار دیدنی” – خبرنگاری از اخبار عصر دوشنبه خوشحال است که هواداران لیورپول ممکن است آن را از دست داده باشند

اگر ترنت مصدوم نمی شد، تقریباً به طور حتم ماه گذشته به انگلیس دعوت می شد و تفاوتی که او از زمان بازگشت به ترکیب اصلی لیورپول در چند روز گذشته ایجاد کرد، برای همه آشکار بود.

پاس او برای لوئیز دیاز در پنج دقیقه ابتدایی بازی دیروز مقابل فولام لذت بخش بود، همچنین ضربه ایستگاهی که او در ادامه بازی به ثمر رساند، لذت بخش بود و تطبیق پذیری او به او اجازه می دهد تا به عنوان یک دفاع راست یا یک هافبک عمیق به میدان برود.

ساوت گیت در انتخاب تیمش برای یورو 2024 در چند هفته آینده، نادیده گرفتن این بازیکن 25 ساله بی‌توجه است، به‌ویژه زمانی که احتمالاً بازیکنان دیگری که در این فصل به این اندازه چشمگیر نبوده‌اند، وارد این بازی خواهند شد.

اگرچه اگر ترنت را از دست بدهد ناراحت می‌شویم، اما از دیدگاه لیورپول ممکن است مثبت باشد، زیرا او را قادر می‌سازد تا قبل از شروع فصل 2024/25 از یک استراحت تابستانی طولانی‌مدت لذت ببرد.

حتی با کاهش تعداد تیم ها برای یورو امسال، اگر نایب کاپیتان قرمزها نادیده گرفته شود، شگفت زده خواهیم شد. اگر او باشد، این ضرر کشورش و سود باشگاهش است که برای ما مناسب است.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/22/shearer-trent-prediction-england-euro-2024-squad/ منبع: