اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار دیدار با سپاهان است


سرویس خبر شماره: 2016972
6 مه 1403 ساعت 1:45 ق.ظ.
944 امتیاز خبر

1نقطه نظر

تمرین جدید استقلال برای دیدار حساس حذفی

مهم ترین تمرین تیم فوتبال استقلال ملاثانی پیش از مرحله یک هشتم نهایی مقابل سپاهان اصفهان برگزار شد.

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار دیدار با سپاهان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال ملاثانی در اولین دیدار پلی آف مقابل نماینده کنگان به پیروزی رسید و در دومین دیدار جام حذفی مقابل دیگر تیم لیگ برتری نفت آبادان عملکرد قابل قبولی داشت و توانست زیر نظر سرمربیگری کند. سیاوش اکبرپور سرمربی جوانشان در ضربات پنالتی به برتری مقابل زمین حریف دست پیدا کردند و شگفتی ساز شدند.

استقلال ملاثانی فصل گذشته با حذف دو تیم لیگ یک و تیم لیگ برتری مس کرمان شگفتی ساز این رقابت ها شد.

2014758

و حالا باید در سومین دیدار مرحله پلی آف به مصاف سپاهان بروند. تیمی که در شروع لیگ شرایط بسیار خوبی داشت اما هفته ها گذشت شرایط این تیم آنطور که هواداران می خواستند نبود و شش شکست و حذف متوالی در آسیا و خارج از کورس قهرمانی لیگ برتر. سپاهان را به جام حذفی رساند.

سیاوش اکبرپور در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و با این تیم نتایج قابل قبولی کسب کرد و آمار جالبی که استقلال ملاثانی از ابتدای فصل در لیگ یک به ثبت رساند این است که این تیم تاکنون در لیگ یک شکست خورده است. دیدارهای خانگی و این مشکل کار را برای هر تیمی در دیدار با اهواز سخت می کند.

2014755

استقلال ملاثانی متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان اهوازی که تمامی بازیکنان این تیم خوزستانی هستند، آمار عجیب دیگری مانند اسپانیا و اتلتیکو بیلبائو را به نام خود در فوتبال ثبت کرد.

2014756

در استقلال بازیکنان سرشناسی هستند از جمله علی حمودی که در سپاهان بازی کرد و سایر بازیکنانی که در ایران قهرمان شدند و در جام باشگاه های آسیا حضور داشتند مانند احسان علوان زاده، محمد اهل فیحی، امید خالدی، وحید نامداری، احمد جبوری، … میثم شاه مکوند، دانیال مومنی، امید صیدعلی و میلاد پاک پرور حضور دارند که نشان می دهد تیم یک تیم کامل نیست.

مجله اخبار فوتبال داخلی