اعتراض گل گهر سیستم فروش بلیط مشکلی ندارد

باشگاه گل گهر سیرجان با ارسال نامه ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول مقابل تراکتورسازی بدون حضور هواداران اعتراض کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته بود که سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد با توجه به مشکلات ایجاد شده در سامانه فروش بلیت الکترونیکی، هفته اول رقابت های لیگ بیست و دوم بدون حضور هواداران برگزار می شود. این موضوع خیلی زود با اعتراض استقلالی ها که در خانه میزبان سپاهان هستند مواجه شد و حالا گلگهری ها هم به عدم حضور هواداران اعتراض کرده اند و خواسته ای مشابه استقلال دارند که بازی برگشت آنها بدون حضور هواداران برگزار شود. مثل بازی خارج از خانه
متن نامه ارسالی باشگاه گل گهر سیرجان به سازمان لیگ به شرح زیر است: با عنایت به الزام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدارهای هفته اول لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و با توجه به اینکه تصمیم فوق اتخاذ شده است. به منافع تیم های میزبان لطمه وارد کرد، از این رو باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان به عنوان یکی از تیم های میزبان در هفته اول اعتراض خود را اعلام کرد و به طور جدی درخواست کرد؛ باید پیش بینی شود که برای رعایت عدالت و ترمیم خسارت، مسابقات هفته اول دور دوم نیز بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
شایان ذکر است باشگاه گل گهر فصل گذشته بدون هیچ مشکلی مراحل فروش بلیت الکترونیکی را به پایان رساند و هم اکنون آمادگی کامل برای حضور هواداران و تماشاگران عزیز در ورزشگاه اختصاصی گل گهر را دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837788
20 اوت 1401 @ 10:58 ب.ظ
2.4K |

5نقطه نظر

در بازی برگشت باید عدالت رعایت شود.