دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآوردند


سرویس خبر شماره: 2016397
3 مه 1403 در 8:08 ب.ظ.
2.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

با عملکرد خیره کننده در دفاع و حمله؛

سپاهان پس از پشت سر گذاشتن روزهای حساس، توانست در فاز دفاعی و هجومی به انسجام برسد.

دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآوردند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان با پشت سر گذاشتن روزهای سخت و سخت این روزها با آرامش بیشتری به کار خود ادامه می دهد و این آرامش به دلیل دو پیروزی سخت و دشوار مقابل ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان و ملوان در ورزشگاه سیروس است. ایجاد شد.
به این ترتیب می توان نقش دو بازیگر را به گونه ای خاص بررسی کرد. یکی سیاوش یزدانی و دیگری شهریار مغانلو.

2013847

سیاوش یزدانی فصل را به دلیل مصدومیت به عنوان بازیکن ذخیره آغاز کرد اما رفته رفته توانست خود را در ترکیب اصلی ثابت کند و حالا در زمانی که محمد دانشگر بازیگر کلیدی خط دفاعی طلایی اصفهانی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد. سیاوش خوب بلد بود جای خود را اشغال کند و نگذارد نبود این بازیکن احساس شود.

2013848

سیاوش هم در دوئل های هوایی و هم در نبردهای زمینی با غیرت و روحیه رزمی خاصی به خصوص در آغاز سال جدید دیده می شد. این درخشش به حدی است که حتی هواداران سپاهان هم که در هفته های ابتدایی فصل و همچنین ماه های اخیر به انتقاد از یزدانی پرداختند، به تمجید از او پرداختند و او را سخت ترین بازیکن تیمشان نامیدند.
از طرفی اگر عملکرد خوب شهریار مغانلو در فاز هجومی نبود، شاید درخشش سیاوش یزدانی چندان به چشم نمی آمد. شهریار در دو بازی اخیر برای مدافعان سپاهان مهار نشدنی بود. او یک پنالتی مقابل ذوب آهن گرفت و آن را به گل تبدیل کرد و در دیدار مقابل ملوان پس از گرفتن پنالتی از فرعباسی و تبدیل آن به گل، بار دیگر و این بار روی پاس کاوه رضایی به گل رسید. دو برابر او اکنون در 2 بازی اخیر سپاهان 14 گل به ثمر رسانده است و 3 گل زده است و مهاجمی که می خواهد بهترین گلزن را از او بگیرد باید بسیار آماده باشد.

2013849

البته سپاهان با عملکرد سیاوش و شهریار موفق به ثبت دو برد متوالی نشد و سایر بازیکنان این تیم نیز در پازل تیمی به خوبی توانستند کار خود را انجام دهند اما در این بین نقش سیاوش یزدانی به عنوان رهبر از خط دفاع و شهریار مغانلو به عنوان بهترین گلزن بی چون و چرای لیگ.

مجله اخبار فوتبال داخلی