ترابی، تاثیرگذاری صد گل در لیگ برتر!


سرویس خبر شماره: 2015600
آوریل 31, 1403 در 1:57 ب.ظ.
1.7 هزار |

4نقطه نظر

رکوردی در آبادان ثبت شد

مهدی ترابی با پاس گلی که در دیدار مقابل صنعت نفت داد خود را کارآمدترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران معرفی کرد.

ترابی، تاثیرگذاری صد گل در لیگ برتر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این همان ستاره مو فرفری تیم سایپا است که در لیگ چهاردهم و پانزدهم به عنوان پدیده مطرح می شد، بازیکنی که مدعیان قهرمانی می خواستند با او قرارداد ببندند و آینده اش متصور بود. در دربی پایتخت؛ آبی یا قرمز این پرسپولیس بود که توپ را از حریف ربود و آنها را درگیر کرد.

از روزی که مدیرعامل پرسپولیس با امضای رضا درویش، مدیرعامل وقت سایپا، ترابی را پرسپولیسی کرد، شش سال می گذرد و تقریبا همه اذعان دارند که او بهترین خرید سال های اخیر قرمزهای پایتخت بوده است.

او در تیم برانکو، کالدرون و یحیی یک ستاره واقعی بود و حالا در تیم اسمار ویرا می درخشد. گواه این حرف پاسی است که دیروز به عمق دفاع صنعت نفت برای عیسی آل کثیر فرستاد تا او را علامت بزند و رکوردی ویژه به ستاره پرسپولیس بدهد.

2012656

مهدی ترابی در بازی مقابل صنعت نفت که تعداد بازی هایش در لیگ برتر به 245 بازی رسید با پاس گلی که به عیسی آل کثیر داد تعداد گل های او در تاریخ لیگ برتر را به 100 رساند. مهدی ترابی در بازی با صنعت نفت به 50 پاس گل در لیگ برتر رسید.

این بازیکن در بین بازیکنان حاضر در این فصل قهرمانی بهترین آمار مسابقات را به خود اختصاص داده و پس از محمدرضا خلطبری، احسان حاج صفی، خسرو حیدری و مهدی رجب زاده رتبه پنجم بهترین پاسورهای تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داده است. ترابی علاوه بر خلق موقعیت های گلزنی و برنده شدن در ضربات پنالتی، خود را یک بازیکن موفق نیز ثابت کرده است.

2012658

ترابی با زدن 45 گل و زدن 7 پنالتی از جمله 5 پنالتی تبدیل به گل این بازیکن را به 100 گل تاریخ لیگ برتر رساند.

ترابی نیز مانند دیگر هم تیمی خود امید عالیشاه 5 پاس گل به ثبت رساند و این در شرایطی است که دانیال اسماعیلی فر با 6 پاس گل بهترین گلزن فصل پرسپولیس است و این رقابت جذاب درون ترکیبی احتمالا تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. . فصل

مجله اخبار فوتبال داخلی