تریس جکسون دیویس در مقابل هیوستون 20 امتیاز کسب کرد

پنجشنبه شب، واریورز برای رویارویی با راکت ها در جاده بودند. این یک بازی بزرگ برای هر دو تیم بود که در تلاش برای صعود به پلی آف در فصل 2023-24 هستند. گلدن استیت با نتیجه 133 بر 110 پیروز شد و اکنون با 6 بازی باقی مانده از فصل عادی، چهار بازی برتری راکتس دارد. وریرز دهمین کنفرانس غرب است و به احتمال زیاد در مسابقات پلی این حضور خواهد داشت.

با وجود آن، واریرز هنوز به آنچه که می توانند به عنوان یک تیم انجام دهند، مطمئن هستند. اخیرا پی اف تریس جکسون دیویس تازه کار در سطح بالایی برای گلدن استیت بازی می کند. به گفته استیو کر، جفت شدن دریموند گرین و خودش در زمین جلو، تیم را “تغییر” کرده است. جکسون-دیویس پنج بازی اخیر واریورز را شروع کرده است و همه آنها را در کنار هم قرار داده است. دقیقاً همان چیزی که تیم از او نیاز دارد و پلی آف در افق است.

آیا تریس جکسون دیویس با نزدیک شدن به مرحله پلی آف می تواند به بازی خوب برای واریرز ادامه دهد؟

در دور دوم درفت NBA 2023-24، وریرز پی اف تریس جکسون-دیویس را از ایندیانا انتخاب کرد. این تازه کار 62 بازی از 76 بازی خود را در این فصل انجام داده و 10 بازی را شروع کرده است. در اوایل فصل، زمان بازی او محدود بود و جکسون-دیویس هنوز در حال یادگیری چیزهایی بود که برای حرفه ای شدن لازم است. او اکنون بیش از 60 بازی در اختیار دارد و از فرصت های خود نهایت استفاده را می کند. گلدن استیت در 5 بازی اخیر خود جاناتان جومینگا را در اختیار نداشته است.

کومینگا از نظر اخلاقی در پی اف برای وریرز شروع می کند و جکسون دیویس از روی نیمکت می آمد. سرمربی تیم استیو کر با دادن نقش گسترده به جکسون دیویس احساس راحتی کرد. این بازیکن تازه کار 24 ساله فرصت را غنیمت شمرده و در سطح بالایی بازی می کند. در پیروزی روز پنجشنبه مقابل راکتس، پی اف تازه کار 20 امتیاز کسب کرد و برای گلدن استیت به خوبی بازی کرد. جکسون دیویس به استیور کر ثابت می کند که بازیکنی است که می تواند در چرخش خود به او اعتماد کند.

پس از پیروزی آنها در روز پنجشنبه، کر پس از بازی با رسانه ها در مورد آنچه تریس جکسون-دیویس برای تیم آورده است صحبت کرد. کر اشاره کرد که شروع کردن جکسون دیویس و گرین، جنگجویان را به سمت بهتر شدن “تغییر” داده است. حفاظت از لبه و ریباند او به دریموند گرین اجازه می دهد تا کارهای کوچک دیگری انجام دهد که به تیم کمک می کند تا پیروز شود. در حالی که جکسون دیویس ممکن است ستاره ای در حال پیشرفت نباشد، او به استیو کر ثابت کرده است که می توان به او اعتماد کرد.



https://sportslens.com/news/warriors-rookie-trayce-jackson-davis-is-finally-starting-to-flourish-for-golden-state/ منبع: