جدال همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی


سرویس خبر شماره: 2015596
آوریل 31, 1403 در 1:35 ب.ظ.
838 امتیاز خبر

2نقطه نظر

یک روز خاص و باشکوه برای تاخت

ابوالفضل جلالی که امیدوار است به جمع بهترین پاسورهای قهرمانی صعود کند، امروز در رقابتی ویژه با حسین گودرزی بازی می کند.

جدال همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر کسی انتظار چنین درخششی را از بازیکن جوان استقلال داشت، اما ابوالفضل جلالی در هفته های اخیر به قدری خوب و تاثیرگذار در ترکیب تیمش ظاهر شد که توانست در سه دیدار متوالی مقابل هوادار و مس رفسنجان پیروز شود. و تیم های آلومینیوم اراک باید به گل کمک کنند.

جلالی که در فصل های اخیر کمتر به عنوان بازیکن ثابت در تیم استقلال به میدان رفته است، در این فصل توانسته اعتماد کادر فنی آبی ها به ویژه جواد نکونام را به خود جلب کند و جایگاه خود را در ترکیب اصلی آبی های پایتخت تقویت کند. چنین زمینه ای بنابراین در 16 بازی اخیر استقلال به استثنای دیدار مقابل پیکان همواره یکی از بازیکنان اصلی و شروع کننده تیمش بوده است.

جلالی در هفته های اخیر موفق شده برای تیمش گلزنی کند در فصل دوم شایعات زیادی در مورد انتخاب و خرید بازیکن جدید در پست او به گوش می رسید.بازیکنی که امروز به مصاف ابوالفضل و استقلالی می رود.

2012648

حسین گودرزی که یکی از پدیده های این فصل لیگ برتر بود و توانست با نبوغ خود در تیم شمس آذر توجه ها را به خود جلب کند. او در زمستان امسال استقلال را خواستگار جدی خود می دید و علی رغم میل شدید آبی ها و به خصوص نکونام، باشگاه قزوینی با جدایی ستاره خود مخالفت کرد تا گودرزی به حضورش در این تیم ادامه دهد.

جلالی که اکنون در جدول بهترین پاسورهای لیگ نزدیکترین پیرو ریکاردو آلوز است، امروز نیم نگاهی به رسیدن دارد. بالای جدول بهترین پاسورها لیگ دارد و از طرفی باید با درخشش در این دیدار توانایی های خود را به همگان ثابت کند و به نوعی در دوئل مقابل گودرزی سربلند زمین را ترک کند.

جلالی که در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور داشت، در دو دیدار مقابل ترکمنستان فرصت بازی برای تیم ملی را نداشت اما با توجه به عملکرد خوبش در هفته های اخیر، امید زیادی به دعوت به تیم ملی دارد. دوباره و این بار شانس حضور در زمین را خواهم داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی